piątek, 22 czerwca 2018

Dwudziesta szósta sesja zdjęciowa...

     Wczoraj miałam moją dwudziestą szóstą sesję zdjęciową. Postanowiłam tym razem być zielono - brązowa z czarnymi dodatkami. 
      Makijaż i stylizacje jak zawsze przygotowałam sama. Związku z tym, że mamy lato odpuściłam mroczne kompozycje i postanowiłam ubrać się kolorowo więc na dwudziestą szóstą miałam zieloną sukienkę do tego brązowy szal i czarne buty aby było ciekawiej. Makijaż: usta brązowe z elementami czerwonego, oczy kremowe z dodatkiem brokatu i do tego szara kredka. 
Jeżeli lubicie pozować lub robić zdjęcia przedstawiam wam mój pomysł na sesję, podoba wam się ? Ubralibyście się podobnie jak byście wybierali się na fotki ?? 
 Zapraszam do obejrzenia zdjęć oraz jestem ciekawa waszych opinii ....  

                                         Fotografia Patryk Wesołowski 



26 komentarzy:

  1. Piękna sesja! Jestes naprawdę piękną kobietą i prowadzisz cudownego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo wyjątkowa urodę. Piękne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak młodziutko wyglądasz, inspirująca sesja. Które zdjęcia ładne trudno wybrać znaczy moment jak ładnie uchwycony bo wszystkie równo ładnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, oby więcej takich sesji! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, artystyczne zdjęcia :) Sukienka świetna, a buty rzeczywiście dodają całości charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna sesja, zdjęcia wyszły przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe zdjęcia. Lubię takie leśne klimaty, więc sama chętnie wybrałabym się na podobną sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne włosy, oczy i cerę jak lalka. Pięknie wyglądasz, nadajesz się do takich sesji. Super, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, choć brak w nich radosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ... to jest sesja zdjęciowa do portfolio a nie rodzinnego albumu

      Usuń
  10. Ciekawa sesja. Ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co jest z twoim zębem ?

    OdpowiedzUsuń