środa, 23 maja 2018

Prezenty na Dzień Mamy i Dziecka

      Niebawem będzie Dzień Matki oraz Dzień Dziecka z tej okazji postanowiłam przygotować wpis z  moimi propozycjami na prezenty. Często ciężko samemu coś wybrać więc prezentuję moje pomysły mam nadzieję, że pomogę i każdy z was wybierze dla bliskiej osoby wyjątkowy upominek. 

                                      Propozycja pierwsza - naszyjnik Sophie Thao 

      Wyjątkowa biżuteria, wykonana z niesamowitą dokładnością. Duży wybór, różnorodność ciekawe kształty kolory, wzory roślinne zwierzęce i wiele innych. Zajrzyjcie na Instagram sklepu lub odwiedźcie jeden z punktów w Warszawie.
 1. Galeria Wileńska, druga wyspa od głównego wejścia.
Tel. +48/ 601 257 620
(pon. - czw. 9.00-21; piątek i sobota: 9.00-23.00; niedz.: zamknięte)
2. Galeria Rondo Wiatraczna:
pierwsza wyspa od głównego wejścia.
Tel. +48/508 132 254
(pon. do sob. 10.00-21.00; niedziela pracująca 10.00-20.00)
3. Sklep w przejściu podziemnym na Rondzie Dmowskiego, tuż obok wyjścia przy Novotelu.

Sophie Thao - instagram 




                                  Propozycja druga - zestaw kosmetyków Pablo Color   

        Świetne kosmetyki, lakiery są trwałe, tusz nie skleja rzęs. Bardzo dobre kosmetyki w rewelacyjnych cenach.  Kupić je możecie na stronie Pablo Color .  
Pablo Color - sklep 






                                                Propozycja trzecia - legginsy Hippie Habits 

       Idealny prezent dla fanki sportu. Legginsy są bardzo wygodne. Zakładam je gdy ćwiczę w domu, idę biegać lub nawet na spacer. Są elastyczne idealne na treningi, dodatkowy atut mają ciekawe wzory, oryginalne. 
Hippie Habits - sklep  



                                             Propozycja czwarta - kosmetyki Livioon  

           Każda kobieta czy dziewczyna  lubi mieć zadbane zdrowe włosy, szampon i odżywka idealnie sprawdzą się jako prezent. W sklepie znajdziecie również perfumy damskie jak i męskie więc dla nastolatka na upominek na dzień dziecka bardzo dobra opcja. Wybór zapachów jest duży. 
Livioon - sklep 

                              
     
                                                Propozycja piąta -  torebki Bolsa 

           Torebki Bolsa uwielbiam są fantastycznej jakości, wytrzymałe. W ofercie sklepu znajdziecie wiele ciekawych wzorów, kształtów są inne niż wszystkie, mają w sobie klasę - elegancję. 
Bolsa - sklep 



                                         Propozycja szósta - bransoletki hasztagbiżuteria  
  
       Piękne bransoletki ucieszą każda mamę, kobietę, dziewczynę. Są bardzo kolorowe w bardzo atrakcyjnych cenach, możecie kupić po jednej lub trzy razem. Osoby które wpiszą patrycjalewandowskaa otrzymają niespodziankę. 
                                                  



         Propozycja siódma - bransoletki Jacob Colinn 

 Śliczne bransoletki, możecie wybrać różne kolory, długość paska. Wybrać swoje inicjały, daty. Są to bransoletki z miłością podaruj wyjątkowy prezent swojej mamie i kup dla siebie.  Jacob Colinn


           Piszcie jak podobają się wam moje propozycje? Czy was zainspirowałam - podpowiedziałam co warto dać w prezencie?


40 komentarzy:

  1. Wszystkie Twoje propozycje prezentowe są BARDZO interesujące-
    w sumie wszystko bym przygarnęła
    z tych rzeczy, które zaproponowałaś... 😉 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zastanawiam się nad naszyjnikiem :) Bo jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te bransoletki od hasztagbiżuteria! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne foty, tez mam takie bransolety

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze ciężko wybrać mi prezenty dla najblizszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie propozycje są fantastyczne :) Ja już kupiłam prezent mamie i w tym roku podaruję jej bluzeczkę, świeczki zapachowe o zapachu owoców, truskawkową czekoladę oraz wielką kartkę z pozytywką w środku :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super propozycje ! Ja na dzień mamy już mam prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mamie kupuje charmsy do Pandory! Są specjalne z okazji Dnia Matki i są naprawdę prześliczne! Ale także perfumy i kwiaty się super zawsze sprawdzaja. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło jest sprawiać radość najbliższym. Super propozycje prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sprawiać bliskim prezenty.Świetne pomysły na inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama byłaby zadowolona z nowej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik, bransoletki i torebki to wspaniały pomysł. Większość z nas je uwielbia. Doskonałe na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie wystarczy laurka, mamo kocham Cię i kwiatek z ogródka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A kiedyś wystarczyła laurka i kwiatek zerwany z ogródka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne bransoletki, też się zastanawiam. Zapraszam na moją stronę i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba kupię Mamie przy najbliżej okazji torebkę, podsunęłaś mi pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne propozycje, spodobały mi się te torebki

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiele fajnych propozycji, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń