czwartek, 31 maja 2018

Buty na lato - sandałki Timberland

      Szukacie idealnych sandałków na lato ?? Jeżeli tak zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu Timberland, do tej pory ta marka kojarzyła się z kultowymi zimowymi butami, teraz w swojej ofercie mają bogaty wybór letniego obuwia. 
     W  sklepie są buty dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Dla siebie wybrałam Sandały Timberland Los Angeles Wind SL.  Jestem z nich bardzo zadowolona, są lekkie, wygodnie się z nich chodzi, po całym dniu nie boli nic ani nie ma uczucia ciężkich nóg. Jeżeli ktoś lubi długie spacery, jest aktywny, ma pracę stojącą te sandałki sprawdzą się idealnie. 
      Pięknie będą pasować do letnich sukienek, spódnic czy spodenek. Głównie ubieram się w sukienki więc i tym razem one się pojawiają. Wybrałam dwie jedną zieloną rozkloszowaną i różową z koronką, jak widzicie sandałki idealnie pasują do obu. 
      Piszcie w komentarzach jak wam się podobają sandałki? Gdzie byście je założyli ? 

Timberland - Strona
SANDAŁY TIMBERLAND LOS ANGELES WIND SL 


36 komentarzy:

  1. Sandałki wyglądają niesamowicie. Są wygodne i pasują do każdej stylizacji. Są bardzo ładne i uniwersalne. Sama muszę się w takie zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! A co do sandałów to polece siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te buciki , i są rewelacyjne ! Bardzo padnę zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja
    a jesli o zagadke chodzi- to zachęcam
    pisz na blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie te firmę! Maja super jakość a buty można nosić przez kilka sezonów. Powiem Ci ze nigdy nie lubiłam sandałkow ale zaczynam się do nich przekonywać. Tym bardziej super że pasują do sukienek! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Sandałki niczego sobie powiem 😂😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie kupiłabym sobie takie sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają bardzo fanie i modnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne sandałki! <3
    Zjawiskowo kochana wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. oo te buty muszą byc bardzo wygodne :D kochamy sandałki <333

    OdpowiedzUsuń
  11. OO nie wiedziałam, że mają też takie obuwie w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają na wygodne !

    OdpowiedzUsuń
  13. modne, wyglądają na wygodne. Ja właśnie szukam sandałów...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo ładnie, lubię takie proste i klasyczne rzeczy :) muszę koniecznie tam zajrzeć bo właśnie też czegoś szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty, proste i modne. Bardzo fajnie w nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię tę firmę, ale w tych konkretnych sandałkach niestety nie podoba mi się ta gruba podeszwa. ..no nie do końca mój styl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie jest duży wybór na pewno sobie coś wybierzesz :)

      Usuń
  17. Buty wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie przepadam za takimi ale Tobie super pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie jestem na etapie szukania sandałów, i choć te, co pokazujesz na zdjęciu nie do końca wpasowują się w to, czego szukam, to na pewno zajrzę, co innego jest w ofercie.

    OdpowiedzUsuń