czwartek, 17 maja 2018

Kolorowy zawrót głowy z Pablo Color

                                  W zestawie kosmetyków Pablo Color znjadziemy: 
- 30 lakierów do paznokci 
- 2 pomadki 
- 2 pomadki ochronne 
- 3  błyszczyki 
- tusz do rzęs 
- 4 cienie do powiek 

    Z pomocą tych kosmetyków w kilka minut będziesz mieć piękny makijaż: tusz nie klei rzęs, cienie nie rozsypują się, pomadka idealnie maluje usta tak samo jak i błyszczyk. Lakiery do paznokci bardzo szybko schną, w zestawie mam również utwardzacze oraz osuszacze do paznokci dzięki temu w kilka minut mam ładnie pomalowane paznokcie.
    W  ofercie jest cała gama kolorów lakierów, różne odcienie zielonego, niebieskiego, czerwonego i wiele innych. Możecie wybrać czy chcecie matowe, neonowe, pastelowe, satynowe, perłowe itp. Znajdziecie też odzywki do paznokci czy ozdobniki. Ja łącze kolory na wiele sposobów, poprzednio wybrałam 5 kolorów od niebieskiego po fioletowy, obecnie ciemno zielony z różowym. Co wymyślę  następnym razem będziecie mogli zobaczyć na moim Instagramie. Tuszem Pablo Color maluję się codziennie, jak pisałam wcześniej nie klei rzęs a poza tym jest  Hipoalergiczny.  Na stronie sklepu  znajdziemy wiele ciekawych cieni do powiek, każda wybierze swój ulubiony odcień do swojej karnacji. Są pojedyncze i potrójne, niebieskie, brązowe, złote itp. W ofercie są też pomadki, błyszczyki oraz pomadki ochronne. Każda dziewczyna lubi co innego niektóre jasne kolory a inne ciemne więc i takie znajdziemy w Pablo Color, osobiście najczęściej używam ciemnych pomadek ale mam również jasne błyszczyki gdy idę np. na spacer z koleżanką. 
     Jak widzicie w jednym sklepie można kupić wszystkie niezbędne kosmetyki do makijażu w rewelacyjnych cenach. Piszcie w komentarzach co z oferty Pablo Color podoba wam się najbardziej, pomadki ? lakiery ? a może cienie do powiek ? Jakie kolory lubicie ? Jestem ciekawa waszych odpowiedzi.... 


53 komentarze:

  1. O kurcze! Robisz prześliczne zdjęcia kosmetyków na tle natury, sama używam nie dużej ilości tego typu produktów, ale podziwiam Twoje ich przedstawienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo mi miło :)

      Usuń
    2. Zdjęcie drugie jest najciekawsze, fajny pomysł, pod światło fotografuje się trudno, efekt często przypadkowy, ale warto próbować, promienie wyszły super.

      Usuń
    3. akurat to nie jest efekt przypadkowy ; /

      Usuń
  2. Bardzo ładnie na zdjęciach wyglądają te lakiery do paznokci. Jak jest z ich trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pełna klasa :) zdjęcia jak na żywo bym widział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lakiery są cudowne miałam je kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ich błyszczyki, są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten niebieski lakier jakoś tak wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale może warto przetestować któryś z kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kosmetyki, chętnie bym je przetestowała :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś dwa lakiery tej firmy i były naprawdę dobre! Dostałam je w prezencie wiec niestety nie wiem Gdzie je zdobyła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolory tych lakierów do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia i recenzje

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakier tylko hybrydowy inne nie zdają egzaminnu ale błyszczyki uwielbiam pomadke zjadam a błyszczyk fajnie się utrzymuje i łatwiej go nałożyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdają egzamin jedne i drugie ale jeżeli tradycyjnych z Pablo Color nie używałaś to nie oceniaj, ja mam i jestem z nich zadowolona

      Usuń
  14. Absolutnie nie znam tej firmy, ale z chęcią się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja firmy nie znam zupełnie, ale to może dlatego, że już od lat używam tylko lakierów hybrydowych. Moja siostra zapewne skakałaby z radości z takiego prezentu, bo to prawdziwa maniaczka wszystkiego co związane z paznokciami :)
    P.S. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier do paznokci w takim odcieniu różu jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Firma jest mi totalnie obca i do tego mam akeegiczną skórę i bardzo wrażliwe oczy więc hmm...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również pierwszy raz słyszę tę nazwę. Ale jeśli polecasz tusz do rzęs to chyba się skuszę, bo mam długie rzęsy i tusze często mi je sklejają :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam marki. Lakierów spora kolekcja, ale ja chodzę do kosmetyczki, wiec kolekcja lakierów nie jest mi potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe produkty chociaż nigdy nie miałam nic z tej marki ☺️

    OdpowiedzUsuń
  22. Lakiery jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń