środa, 18 kwietnia 2018

Moja 24 sesja zdjęciowa...

      Sesja zdjęciowa była planowana od października, niestety za każdym razem coś wypadało albo pogoda była brzydka, jednak udało się i o to są zdjęcia z 24 sesji. Mimo, że nie było za ciepło, mam kilka zdjęć i dodałam jedno na maxmodels oraz instagram. Stylizację i makijaż  przygotowałam sama. Biorąc pod uwagę, że blog jest o moich sesjach i wszystkim z tym związane obowiązkowo, fotki są i tutaj. Jak wam się podobają ??

Fot: Mateusz Ossowski 







30 komentarzy:

  1. Przepiękna sesja i ślicznie wyglądasz :D jestem zakochana w tej bakłażanowej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja! I piękny kolorek na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sesja jest cudowna! Przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow zdjęcia zwalają z nóg, są rewelacyjne! :)
    Ślicznie kochana wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba sukienka ślicznie na tobie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry klimat zdjęć i stylizacja równie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, wydać, że nie boisz się obiektywu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa sesja, piękna Ty no i podłoże też trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia wyszły naprawdę ładnie :)
    Sama chętnie bym na jakieś wyskoczyła, ale brak czasu to niestety norma w dzisiejszych czasach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne fotki! Mogę wiedzieć gdzie zostały zrobione:)?

    OdpowiedzUsuń