poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Bitwa torebek - Bolsa

     Mam już dwie torebki z sklepu Bolsa. Jestem z nich bardzo zadowolona, są wytrzymałe, świetnej jakości. Różową wybieram do ciemnych stylizacji, najczęściej czarnych sukienek, komponuje się idealnie i dzięki temu zestawienie nie jest mroczne. Moją drugą torebkę, czarną z kropeczkami gdy ubieram się w jasne rzeczy. 
     Bolsa to mój ulubiony sklep. Duży wybór produktów są również: kosmetyczki, rękawiczki. Paczka przychodzi bardzo szybko. Zajrzyjcie na stronę http://www.bolsa.pl/ a zobaczycie wiele ciekawych produktów, wzorów, kształtów połączonych z elegancją. Dodatkowy atut ( jak dla mnie bardzo ważny )  torebki, kosmetyczki  i rękawiczki  są produkowane w Polsce! 
Dwie torebki: complimento - laser - róże oraz fragola - czarna zmierzą się o wasze uznanie, jak dla mnie obie są piękne, ciężko mi wybrać która bardziej mi się podoba. Natomiast wy piszcie, którą byście przygarnęły, może obie tak jak i ja, albo podoba wam się inna z asortymentu sklepu. Piszcie kochani piszcie, jestem ciekawa waszych odpowiedzi.

                                                             fragola - czarna
     








                                                                 complimento - laser - róże







37 komentarzy:

  1. Supr fotki! Pierwsza sukienka bardzo ładna :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki :) ta pierwsza jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna podoba mi się bardziej! Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow sesja widzę, że się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście wolę jednak małe plecaczki niż torebki, ale ta czarna zdecydowanie trafia w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta kremowa sukienka... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bordowa dużo bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężko się zdecydować, która z nich ładniejsza :)

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne torebeczki, bardzo mi się podobają! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie torebki są bardzo ładne. Pierwsza sukienka jest naprawdę bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne fotki, ładne torebki i świetna modelka

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne torebeczki. pierwsza baedziej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój typ - różowa ;), ale czarna też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do tej kremowej sukienki idealnie dobrałaś koturnie :D Chyba przy czarnej są szpilki, ale szkoda, że ich nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń