poniedziałek, 7 maja 2018

Uczę się robić hybrydy z Mistero Milano

      Spodobał mi się manikiur hybrydowy, więc postanowiłam nauczyć się go robić. Do tego używam lampy Mistero Milano, bazy, lakierów, topu oraz odtłuszczacza. 
      Wybrałam akurat tę firmę, ponieważ jest bardzo duży wybór lakierów w świetnych cenach, w jednym sklepie mogę kupić wszystko co mi potrzebne, pędzle, pilniki, narzędzia kosmetyczne, akcesoria pomocnicze, zdobienia, płytki, płatki, topy, bazy oraz ogromny wybór lakierów. Każda znajdzie coś da siebie.  Jestem bardzo zadowolona z tych produktów, są bardzo wydajne i z łatwością się je aplikuje, lakier nie odpryskuje i jest trwały. 

                                                     Hybrydy krok po kroku....

1. Oczyszczamy paznokcie, wycinamy skórki, odtłuszczamy. 
2.  Nakładamy bazę Mistero Milno ,  trzymamy od 30 do 60 sekund pod lampą. 
3.  Malujemy kolorowym lakierem utwardzamy pod lampą do 60 sekund.
4. Następnie paznokcie malujemy topem Mistero Milano również do 60 sekund pod lampą.  
5. Aby paznokcie się nie kleiły na koniec  malujemy odtłuszczaczem. 

       W ciągu kilku minut, będziemy mieć pięknie pomalowane paznokcie, ważne by nie pomijać żadnego etapu inaczej hybrydy odpadną albo będą wyglądać nieestetycznie. 
Jestem bardzo zadowolona z zestawu Mistero Milano a ty masz już swój ??  







38 komentarzy:

  1. Ja też pewnego czasu zaczęłam robić sobie paznokcie, ale szybko zrezygnowałam. Nie mam tyle cierpliwości i prezycji w rękach :)
    Życzę Tobie powodzenia i wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie do hybryd daleka droga .

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe lakiery, nie widziałam ich

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już od kilku lat robie sobie sama :) Mozna mnóstwo pieniędzy zaoszczędzić

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zainteresowały mnie te lakiery :) ja rownież sama sobie robię paznokcie wiec chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę wprawy i będzie lepiej niż u kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam jeszcze sama robić sobie hybryd, jednak może kiedyś też zainwestuję w taki sprzęt :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam przygodę z robieniem sobie paznokci, jednak nie chce zrobić sobie krzywdy i wolę iść do kogoś profesjonalnego. O tych hybrydach jeszcze nie słyszałam, ale kolorki mają świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że mi się uda robić je tak jak u kosmetyczki a jestem bardzo wytrwała :)

      Usuń
  9. Odkąd kupiłam profesjonalną lampę paznokcie hybrydowe robię samodzielnie :)
    Uwielbiam taką formę stylizacji paznokci, aczkolwiek nie zawsze mogę sobie na nie pozwolić. Z racji tego, że uczę się w liceum o profilu policyjnym są one rygorystycznie pilnowane. Pomalowane paznokcie to brak poszanowania do munduru. No cóż :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi zawsze robi szwagierka i zawsze zazdroszczę że tak umie robić,ponieważ zawsze chciałam się nauczyć. Życzę powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Od lat robię żel bo jest trwalszy ale hybrydy też próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam lakierów hybrydowych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama by się nie odważyła ;) Wolę zapłacić i mieć zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś spróbowałam hybrydy, jednak to jak wyglądały moje paznokcie po zdjęciu zniechęciło mnie skutecznie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś próbowałam, ale to nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się uczę cały czas i najważniejsze to, żeby się nie poddawać.

      Usuń
  16. Tez je niebawem będę używać ! Jeszcze trochę i będzie pięknie :)
    UDANEGO WIECZORU!
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw! Trening czyni mistrza! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paznokcie hybrydowe to chyba teraz najpopularniejszy rodzaj manicure. Sama też skusiłam się na własny zestaw, ale celowałam w Semilaca i jestem bardzo zadowolona :) Mistero Milano ma ładne kolory, ale baza nie jest najlepszej jakości - przekonałam się na własnych paznokciach :/ A co do wyboru kolorów polecam Aliexpres - ogromny wybór i śmieszne ceny lakierów, a trwałość taka sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam zaufania do Aliexpres i ja jestem zadowolona z Mistero Milano

      Usuń