czwartek, 29 marca 2018

Treningi z legginsami Hippie Habits

    Uwielbiam ćwiczyć, nie tylko w domu ale również na powietrzu. Staram się trenować codziennie, jednak jak nie zawsze mi to wychodzi to co najmniej pięć razy w tygodniu musi być. 
    Inspiracje biorę z gazet, książek czasami oglądam filmiki na youtube.. Bardzo często wymyślam ćwiczenia sama, jestem osobą kreatywną lubię coś tworzyć, układać itp. Kilka razy w tygodniu chodzę na spacery bywa, że sama ale wole z koleżanką lub kolegą dotleniamy się wtedy wspólnie czas mija szybciej i przyjemnie. Aby trenować trzeba mieć odpowiedni strój sportowy. Moje ulubione legginsy do ćwiczeń są z firmy Hippie Habits. Zakładam je nie tylko gdy się gimnastykuję, również wtedy gdy idę do sklepu, albo właśnie na spacerek. Są bardzo wygodne, idealne na długie spacery czy bieganie. Nie opinają, ani nie krępują ruchów podczas wykonywanych ćwiczeń. Ubrania z Hippie Habits są dla wszystkich ceniących wygodę. Jest duży wybór legginsów jak i chust wielofunkcyjnych które również są niezbędne, dzięki niej nie marzną uszy, chroni przed zimnem, można ją wykorzystać na wiele innych sposobów. 

                                                         Zalety legginsy:
-  elastyczne 
- wygodne
- bardzo dobrej jakości 
- wytrzymałe
- doskonale leżą
 - funkcjonalne 
- w świetnej cenie 
      
                                                           Zalety chusta:
- chroni przed zimnem i wiatrem 
- można ją wykorzystać na wiele sposobów np. jako czapkę
-  elastyczna 
- świetnej jakości 

    Jestem zadowolona z legginsów  i chusty. Napiszcie jak wam się podobają legginy Hippie Habits, ja wybrałam akurat czarno - białe,  jednak na stronie firmy znajdziecie też wiele innych wzorów, więc które wam się najbardziej podobają ?? 

Hippie Habits - strona na Allegro  
Facebook - Hippie Habits  
Instagram - Hippie Habits  



     



40 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia! Legginsy są super :D Muszę chyba wrócić do treningów... ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te legginsy, no i zdjęcia super jak ćwiczysz. Na pewno jesteś w formie - i o to chodzi! Powoli do celu! Trzymam kciuki i dzięki za rekomendację fajnych ciuchów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie leginsy, mam parę

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne legginsy! I mega zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Legginsy są bardzo ładne! Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaczęłam ćwiczyc wiec takie leginsy to must have

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Super wygladasz <3
    A co do legginsow wlasnie szukam jakiś fajnych do cwiczen :D post trafiony w 10

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba mnie zaraziłaś chęcią do ćwiczeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mają super wzór! Ja mam dwie pary legginsów na siłownię, ale chyba zaopatrzę się jeszcze w te ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eleganckie te leginsy ;d najlepiej do kobiet pasują ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądają te legginsy ;) idealne do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię ćwiczyć, a zwłaszcza jogę. Legginsy wyglądają fajnie, super zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie mam dobrego ubrania do ćwiczeń - zabieram jakieś dresy z pierwszej lepszej szafy i biegnę. Ale w końcu muszę sobie coś dobrego zakupić, bo jest łatwiej wtedy ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post. Ja ćwicząc codziennie bardzo lubię leginsy są wygodne i komfortowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te legginsy, lubię takie z ciekawym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Legginsy podbiły moje serce swoim wzorem <3

    OdpowiedzUsuń
  17. W takich legginsach na pewno milej się ćwiczy 😉.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też lubię ćwiczyć , ale czasami mam takie dni , że jedyne czego chce to film i ciastka :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Legginsy wyglądają całkiem fajnie, podoba mi się ich wzór ;) chyba zastanowię się nad kupnem czegoś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyglądają :) Muszę kupić sobie podobne ;)

    OdpowiedzUsuń