poniedziałek, 26 marca 2018

Szampon, odżywka i perfumy Livioon

     Farbowałam włosy od drugiej gimnazjum, jak zauważyłam teraz nie był to mój najmądrzejszy pomysł, ponieważ obecnie włosy mam bardzo zniszczone i wypadają. Stosowałam wiele odżywek, suplementów diety ale niestety nic nie pomaga. 
   Postanowiłam przetestować szampon i odżywkę z keratyną z Livioon, kosmetyki pięknie pachną, są łatwe w użyciu, dobrze rozprowadzają się na włosach. 
Ożywczy szampon zwiększa objętość dzięki czemu włosy wydają się grubsze niż w rzeczywistości, regeneruje zniszczone, łamliwe włosy z rozdwojonymi końcówkami. Jest to szampon dla kobiet jak i dla mężczyzn. Myślę, że każdy kto ma problemy z łamliwością czy wypadaniem włosów powinien zainwestować w ten kosmetyk. 
Mam również odżywkę, którą jak najbardziej polecam. Regeneruje włosy suche, zniszczone, łamliwe  rozdwojonymi końcówkami, dodatkowo nawilża a po użyciu włosy stają się lśniące, miękkie i łatwo się je rozczesuje. 
   Pojemność każdej butelki - 250 ml, więc są idealne do zabrania gdy jedziemy w podróż, nie zabierają dużo miejsca w kosmetyczce. Osobiście jestem zadowolona z tych kosmetyków, ale nie tylko szampony i odżywki są dostępne w ofercie, mamy również  suplementy diety, płyny do prania,perfumy i wiele innych. 
  Bardzo duży wybór mamy perfum zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Są to wyjątkowe zapachy dla wszystkich: kwiatowe, orientalne itp.  Wszyscy wybiorą swój ulubiony - ja wybrałam Livioon No1 butelka zawiera 50 ml więc na jakiś czas mi wystarczy. Mieści się bez problemu w mojej małej torebce, mogę je zawsze ze sobą zabrać. Uważam,że nic nie dodaje większej pewności siebie jak piękne perfumy, udana stylizacja czy makijaż. 
   Idealne dla modnych kobiet i mężczyzn. Zapach zmysłowy, pobudzający wyobraźnię a ty jakie byś dla siebie wybrała ??? Zapraszam na zakupy !! 

Odżywka Livioon       
Szampon Livioon 
Perfumy
Livioon Polska  






  

40 komentarzy:

  1. Wcześniej zawsze lubiłam zapachy lekkie, kwiatowe czy owocowe, teraz wydają mi się nudne i szukam bardziej odważnych kompozycji orientalno-owocowych ze śliwką, piżmem, mchem. A ten zapach jaki jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten co ja wybrałam jest delikatny bo takie najbardziej lubię ale zapraszam do obejrzenia katalogu firmy na pewno coś dla siebie znajdziesz.

      Usuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, z ciekawości zaraz sobie obczaje co mają w swoim katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię pachnieć ,
    ale też nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cale szczescie nie farbuje wlosow pomimo ze moj facet jest fryzjerem. Dobrze ze znalazlac odpowiednie kosmetyki do ich pielegnacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez szybko zaczęłam niestety farbować włosy, No ale jakoś jeszcze żyją 🙈 A o tej firmie nie słyszałam 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zapoznać kosmetyki są świetnie a szampon pachnie cudownie jak i perfumy.

      Usuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z tą firma. Chętnie poczytam o niej wiecej

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz spotykam się z tą firmą u ciebie na blogu, chyba pogłębię swoją wiedzę o ich ofercie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, nie znałam tej marki, a być może pomogą coś również na moje biedne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam post aby można było ją poznać, bo warto, kosmetyki są świetne i jest duży wybór produktów.

      Usuń
  10. Wygląda zachęcająco :) świetnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro jest oferta też dla mężczyzn warto przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dopiero od półtora roku farbuję włosy. O produkcie nie słyszałam nigdy :) obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie dowiem się coś więcej o tej marce kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za radę, również maluje włosy i zauważyłem że są.. Inne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety ja nie mam pojęcia jakie bym dla siebie wybrała :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię zestawy o tym samym zapachu. Tej marki jeszcze nie znam, ale chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Planuje przefarbować włosy więc będę pamiętam o tych kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych produktów, ale wyglądają zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń