sobota, 17 marca 2018

Wiosenna Sesja Zdjęciowa

      Pierwsza  wiosenna sesja zdjęciowa, wyszła moim zdaniem fantastycznie mam już pierwsze zdjęcia, dodałam je na moim Instagramie jak i Maxmodels, możecie je również zobaczyć na stronie fotografa.  
      Najbardziej lubię sesje plenerowe, dużo zieleni, roślin budzących się do życia sprawia, że chce się działać. Tym razem zdjęcia są w innym klimacie niż do tej pory, nie mroczne ani bajkowe. 
     Nie będę się rozpisywać,  po prostu zapraszam do obejrzenia zdjęć, jestem ciekawa czy wam się podobają. 

Maxmodels - patrycja979     
Instagram-   patrycjalewandowskaa 

     Fotografia: Roland Stępień 






40 komentarzy:

  1. Perfekcja :D zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuć wiosnę w twoich zdjęciach ;)
    Super płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co dużo mówić pełen profesjonalizm a przede wszystkim niezwykła modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem gdzie ta wiosna heh. u mnie śnieg od wczoraj sypie, a tydzień temu miałam 14 stopni na plusie, ale teraz wyczekuje z niecierpliwością pierwszych promieni słońca :)
    bardzo mi się podoba ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. U nas dzisiaj ładne słoneczko mimo, że trochę chłodno.

      Usuń
  5. Zdjęcie w czerwonej sukience jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia <3 takie tajemnicze

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, żywe kolory, właśnie tego mi brakuje zimą, co jest bardzo przytlaczajace. Szkoda, że sukienka nie jest uchwycona w całości, bo bardzo mnie zaciekawiła 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. A ten płaszczyk bomba!😉 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Odrazu cieplutko się robi kiedy widzi wiosenne połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na te zdjęcia, czuć wiosenny powiew :) bardzo fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sesja rewelacyjna - szczególnie to pierwsze zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyszły wszystkie zdjęcia, a szczególnie to, na którym siedzisz w zielonym płaszczu na ławce i widać Cię z profilu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia! :) nie potrafię wybrać, które mi się najbardziej podoba, bo każde ma coś w sobie. Mimo, że nie lubię zielonego koloru, to ubranie tego płaszczyka było mega pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow śliczne zdjęcia, jak zawsze pięknie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, jak na początek 😊 Myślę, że masz duże szanse na rozwinięcie kariery, powodzenia 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia te, są po prostu świetne!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia udana sesija

    OdpowiedzUsuń