czwartek, 1 marca 2018

Dzień Kobiet... od kobiety dla kobiet

        Jak co roku mamy w marcu swój dzień, no ja mam trzy  02.03 urodziny 08.03 Dzień Kobiet i 13.03 imieniny. Każda z nas lubi dostawać prezenty, ale to nie oznacza, że same nie możemy sobie takiego sprawić. Odrobina relaksu i przyjemności oczywiście należy się nam, warto pomyśleć o sobie szczególnie w tym dniu. 
        Najpopularniejszymi upominkami jakie dostają dziewczyny są to: kwiaty, czekoladki i biżuteria. Ja mam inne propozycje na prezenty, jeżeli chodzi o mężczyzn jest to mała podpowiedź co moim zdaniem warto brać pod uwagę. Biorąc pod uwagę singielki sprawcie same sobie miły upominek, przecież należy sobie dogadzać.               
       
                                                        Lista prezentów:

1. Śliczna Torebka Bolsa - która ucieszy każda miłośniczkę mody. Piękna torebka pasuje do wielu stylizacji. Zawsze kiedy na nią spojrzę przypomina mi się wiosna i beztroskie chwile, warto mieć taką w swojej szafie.... Produkt polski!

2. Znakomite kosmetyki HelloBody - Chwila relaksu z maseczką która pachnie fantastycznie. Troska o zdrową cerę. Pianka dogłębnie oczyszczająca ucieszy z pewnością.... Nie są testowane na zwierzętach!  Z kodem INSPIRACJE20 - otrzymujecie 20 % zniżki na zakupy.

3. Świetne odżywki Hermz - Zdrowe gęste brwi i rzęsy myślę, że wszystkie byśmy chciały takie mieć a z tymi produktami jest to możliwe, pierwsze efekty widać bardzo szybko... Łatwa aplikacja! 

4. Cudowne perfumy Nicole - Wydajne, wysokiej jakości, duży wybór zapachów... Oferują napełniacze. 





  










47 komentarzy:

  1. Super te kosmetyki. Fajne fotki. Super prowadzisz bloga.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne kosmetyki, ja zazwyczaj jak nie dżel do kompieli kupuje kerfumy również swojej dziewczynie. Pozdrawiam i gratulacje tylu świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących urodzin oraz imienin
    Ciekawe propozycje prezentów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebka! Ostatnio polubiłam niewielkie torebki, a nie duże worki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo zaciekawiły mnie bardzo kosmetyki hello body

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna torebka! <:

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, no i bardzo ciekawa propozycja prezentów dla naszych kobiet. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam urodziny w marcu! Co prawda trochę później, ale na pewno sprawię sobie zakupową przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza lista prezentów i śliczne zdjęcia :* Ja mam w lutym 8 marca dzień kobiet i 20 marca imieniny :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zaciekawiły mnie kosmetyki, muszę koniecznie wypróbować. Mega torebka *_* Przy okazji Wszystkiego Najlepszego.! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. He he, ja to już mam zwichrowany umysł ;) Tyle pięknych propozycji na prezent, a ja... zachwyciłam się tą wspaniałą kokardą w kropeczki ;) :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe kokardka akurat to tylko dodatek i jest takim moim rekwizytem na sesje zdjęciowe :)

      Usuń
  12. To prawda, należy się rozpieszczać, w końcu jesteśmy kobietami, a kobiety uwielbiają prezenty :D Perfumy marki Nicole są przepiękne! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o kosmetykach HelloBody, ale ich cena mnie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się najbardziej spodobała torebka, mam jakiś ostatnio szał na róż :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień Kobiet to sobie robię sama często :) a Tobie życzę Wszystkiego Najlepszego i wielu prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Iście marcowa dziewczyna 😉 tyle okazji do świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna torebka! I już teraz - wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobre propozycje na prezent, zwłaszcza, gdy ktoś nie ma już pomysłu. Bardzo ładne zdjęcia, :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wolę na dzień kobiet dobre jedzonko, dobra książka oraz dobry film :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne futerko :) oraz torebeczka bardzo w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście w taki dzień same możemy sobie sprawić jakiś mały prezent hihi ;)
    Lista podoba mi się, choć słyszałam, a raczej widziałam tylko torebeczkę :)
    Reszty kompletnie nie kojarzę, ale wyglądają ciekawie i kusząco ;)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin oraz imienin! Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz ;*
    super rzeczy
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super fotki. Fajne propozycje prezentów. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super propozycje :) choć ja dołączyłabym do tego coś do ZJEDZENIA! :D mojego narzeczonego babcia robi rewelacyjne wypieki i może w tym roku dostanę jakieś pyszne ciasto. <3

    OdpowiedzUsuń