piątek, 23 lutego 2018

Moje ulubione - Torebki Bolsa

       Od pewnego czasu, szukałam dla siebie wyjątkowej torebki, takiej która będzie pasować do kilku stylizacji - eleganckiej jak i sportowej. Idealną znalazłam w sklepie Bolsa
       Cudowna różowa torebeczka urzekła mnie odkąd ją zobaczyłam i pomyślałam muszę ją mieć. Tęsknię za wiosną i latem a róże na niej mi o tych porach roku przypominają. Jest wyjątkowa, pięknie się prezentuje, pasuje do eleganckich sukienek, koszul ale również bluz i leginsów. Noszę ją gdy idę do urzędów, na zakupy, również na spacery z koleżankami, wszystko się w niej mieści co jest mi nie zbędne. Odkąd ją mam nie wyobrażam sobie wyjścia bez niej. Szykowna torebka dla dziewczyn i kobiet w każdym wieku. 
      Dla siebie wybrałam model  complimento - laser - róże ponieważ: 
* podoba mi się jej kolor
 *grawerowane kwiaty
* ma długi pasek a to dla mnie ważne
* wykonana jest solidnie
*pakowna 
* wymiary -  wysokość: 10,5 cm
                          szerokość: 15 cm
                          głębokość: 5,5 cm 


      W sklepie jest bardzo duży wybór torebek, rękawiczek kosmetyczek myślę, że każda wybierze coś da siebie. Polecam też zwrócić uwagę panom na ofertę, produkty Bolsa to fantastyczny pomysł na prezent dla bliskiej osoby. 

      Alee wracając do tematu torebki którą wybrałam JA, postanowiłam przygotować dwie stylizacje z nią.... wesołą, kolorową, trochę sportową jak iiii szykowną, elegancką.... Wybierajcie co wam się bardziej podoba....


                                        Stylizacje: 






          W związku z tym, że chcę już wiosnę postanowiłam się ubrać cała w róże. Stylizacja jest wesoła, kolorowa w te mroźne dni przypomina o wiosennej beztrosce.  Tutaj na sportowo, leginsy, kurtka i oczywiście torebka Bolsa.






          Sukienka w kwiaty, buty i (sztuczne) futerko wybrałam czarne aby stylizacja była bardziej urozmaicona, torebka z różami pasuje do kolorowej sukienki nie jest nudno i zwyczajnie. Wszystko do siebie idealnie pasuje.

 


            Zestawiłam ze sobą dwie stylizacje z torebką Bolsa, pasuje do wszystkiego, pięknie się prezentuje w komplecie jest również pokrowiec. Jeżeli szukacie ślicznych dodatków z pewnością znajdziecie coś dla siebie w tym sklepie, ja znalazłam i jestem bardzo zadowolona. 

 Link do sklepu - Bolsa 
 Instagram - Bolsa

 

70 komentarzy:

  1. Ja również mam kilka ulubionych torebek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne torby sa od Brahamin ale drogie. Zobacz sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja dopasowana do torebeczki.. ale ona cała jest śliczna.. pasuje do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka torebka by mi się przydała, idealna wielkość i kolor:) bardzo energiczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna taka ŕóżowa torebeczka-
    bardzo ładnie się prezentuje 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała zgrabna i pasuje do wielu stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcja :D takie bajkowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna lecz nie w moim guście. Najwazniejsze ze Ty sie z nia dobrze czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybrałam akurat tę, ale są też inne w sklepie - myślę, że każda wybierze coś dla siebie.

      Usuń
  9. Super torebka, świetnie wygląda :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super torebka, świetnie wygląda :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka bardzo fajna, jednak mnie zaciekawiły buty, które są totalnie w moim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowo, widać że Wiosna idzie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia mają świetny klimat! Super torebka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna torebka i te kwiaty na niej. Jeszcze nie mam takiego rozmiaru torebki, więc zajrzę na stronę

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyraziste kolory wTwojej stylizacji robią naprawdę duże wrażenie! A torebka jest śliczna, lubię takie małe "perełki" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajne maleństwo, ale dla mnie zdecydowanie za mała ;) Stylizacje fajne, ta torebka nawet z totalną czernią wyglądałaby ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam i duże i małe, te małe raczej kolorowe :) fajny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brakuje w mojej kolekcji takiej małej torebeczki, aby móc ją ze sobą zabierać na jakieś imprezy.
    Firmę znam, a torebka naprawdę cudo! Nie dziwię się, że wybór padł właśnie na nią ;)
    Pierwsza stylizacja chyba bardziej przypadła mi do gustu. Aż czuć od niej wiosnę, którą chciałaś uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie wyglądają te torebki ale bardziej ty młodziej wyglądasz i przykuwasz uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna torebka i do tego pasuje do wszystkiego <3 prawdziwa perełka <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna torebka! Dla mnie długie paski też są ważne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet ładna i może nada się na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozowa- moja córeczka byłaby zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor bardzo ladny , super stylizcje :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. super foteczki
    pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja prezentuje sie naprawde swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz super! Torebka bomba! Idealna na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oo jaka ładna ta torebka do tego w moim ulubionym kolorze :) mają fajny wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oo jaka ładna ta torebka do tego w moim ulubionym kolorze :) mają fajny wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna torebka <3 pasuje do wielu stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsza stylizacja jest świetna! Podoba mi się kurteczka!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja pewnie wybrałabym inny kolor, ale Tobie ta torebka bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z pierwsza stylizacją wygląda olśniewająco.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia super torebka

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna :) Podoba mi się jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń