czwartek, 1 lutego 2018

Posh Lash i Posh Brow

      Zaczynam kurację z Hermz firma jest nowa na polskim rynku. Pierwsze efekty widoczne już po 3 tygodniach. Efekt końcowy po 3 miesiącach. Należy być cierpliwym, stosujemy codziennie wieczorem po dokładnym umyciu i osuszeniu skóry. Aplikacja jest bardzo prosta Posh Lash nakładamy tak samo jak eyeliner, a Posh Brow na brwi w miejscach wymagających zagęszczenia. W opakowaniu znajduje się również ulotka z dokładnym opisem.

 Skład kosmetyków:  Widelash- wzmacnia włókno i cebulkę włosa, kwas hialuronowy- nawilża i wygładza, Prodew 500- zapobiega wypadaniu, prowitamina B5- poprawia strukturę włosa.
Posh brow - Widelash, Prodew 500, prowitaminę B5, Baicapil
Więcej informacji znajdziecie na stronie poshlash.pl


Posh Lash Posh Brow 





41 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wpis. Mega mi się podobają opakowanie produktu. Spoko opis produktu. Pozdrawiam, Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Banalnie łatwa widzę aplikacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi zachęcająco, jednak cena jak dla mnie trochę wygórowana ;) Jezeli ktoś faktycznie ma ogromny problem to pewnie warto, mi na szczęscie pomagają domowe sosoby i zwykłe produkty z drogerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodatkowym atutem jest, że nie uczulają ja jestem alergikiem i często domowe sposoby nie są dla mnie przyjazne :*

      Usuń
  4. Na szczęście natura dała mi długie rzęsy, które wystarczy przeciągnąć tuszem i wyglądają jak sztuczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby mi się taka kuracja, ale jestem w nich mega niesystematyczna i zawsze podchodzę z entuzjazmem a później zapominam po kilku dniach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto próbować :)) tak jak u mnie z cierpliwością ale jest coraz lepiej

      Usuń
  6. Kobieco, fajnie ;) kiedyś pewna Pani na swoim kanale mówiła o tym, że gdy tusz do rzęs brzydko pachnie, tzn. że jest dla nas szkodliwy... Zastanawiam się czy jest to analogiczne np. do trucizn, które zabijają a ich zapach potrafi urzec ... ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to ma niby wspólnego z odżywką ? bez sensu komentarz i nie na temat ; /

      Usuń
  7. Jestem ciekawa efektów po 3 miesiącach, koniecznie daj znać jak sprawuje się to cacko :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam coś podobnego z AA. Zobaczymy, czy skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący wpis, a kosmetyki wizualnie wyglądają genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki wydają się ciekawe ;) Ale nigdy ich nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie daj znać jakie efekty przyniosła! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiła mnie ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na efekty kuracji, b mnie bardzo zainteresowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze słyszę, jestem mega ciekawa efektów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napiszę na pewno, ale pierwsze różnice już widać - rzęsy przestały mi wypadać

      Usuń
  15. Stosowałam podobne preparaty i było na prawdę widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz będę mąrzejszy jak już kiedyś będę miał kobietę! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam takich preparatów inny firm. I w sumie dzialaly

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem efektów, bo serum z bimatoprostem czeka i w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po kuracji dodam post :)) ale widać efekty już teraz - rzęsy przestały wypadać

      Usuń