środa, 7 lutego 2018

Moje sześć miesięcy blogowania...

      Czas bardzo szybko leci wydaje się, że niedawno co dopiero zaczęłam pisać a tutaj już pół roku od założenia strony. Bloga piszę o modzie, urodzie i w sumie wszystkim co jest związane z moim fotomodelingiem. 
      Zaczęło się właśnie od Maxmodels, uwielbiam pozować do zdjęć sprawia mi to olbrzymią przyjemność, a jeszcze bardziej przygotowywać stylizacje i makijaże na nie. Kiedy widzę, że coś mi wychodzi podoba się innym mam wielką satysfakcję oraz radość z pracy mojej i fotografów a często wyniki współpracy są zaskakujące ( oczywiście pozytywnie ) nawet dla mnie. Cieszy mnie to jak ludzie doceniają to co robię. Na blogu możecie też zobaczyć zdjęcia które wykonuję sama - fotografuję około siedmiu lat i właśnie z moimi autoportretami rozpoczęłam promowanie siebie (najpierw na Facebooku ) jak dobrze pamiętam był to rok 2013 lub 2014. 
      Jeżeli chodzi o modę kocham buty od zawsze, jak byłam mała zabierałam mamie wszystkie buty na obcasach heheh i ta miłość jest do dziś, lubię w szczególności czółenka, sandałki, botki, szpilki, kozaki, sportowe noszę podczas treningu. Uwielbiam sukienki i żakiety, jestem osobą elegancką i najczęściej się tak ubieram, lubię też stylowe sweterki, leginsy. Z wszystkiego co mam potrafię wymyślić ciekawe zestawienia. Torebki też bardzo sobie cenię i uważam, że jest to nie zbędny element stylizacji, dopełniają i dodają uroku. Najczęściej nosze małe torebeczki na spacer, do sklepu, duże torby na sesje aby się wszystko pomieściło a w niej ,, maluchy ,, dobrane odpowiednio do danej sukienki. 
        Były posty ,, Bitwy stylizacji i butów ,, ,, Moje ulubione ,, recenzje produktów, sesje zdjęciowe, makijaże, tego typu wpisów na pewno będzie więcej, ale od tej pory zaczynam też cykle - ,, Sesje zdjęciowe z ... ,,  ,, Stylizacje na ... ,, również pojawią się filmy, mam nadzieje, że uda mi się też nagrywać własne melodie i tutaj dodawać ( uczę się grać na keyboardzie i filmy nagrywać zobaczymy jak mi to wyjdzie ) na pewno będzie ciekawie i dużo się działo. Pojawi się więcej postów o makijażach, testach produktów co lubię co używam.
      Niebawem kolejne stylizacje, sesje zdjęciowe, więc zapraszam do odwiedzania mojego bloga....
Mam nadzieje, że czeka mnie jeszcze wiele wyzwań blogerskich i sesji zdjęciowych. Jestem ambitna, mam dużo pomysłów i teraz będę realizować kolejne swoje pomysły jak mi będzie to wychodziło do oceny zostawiam moim czytelnikom.  


                                                             Zdjęcia z sesji ...

       





       


                                                    Zdjęcia które wykonałam Ja 

  








                                                          

57 komentarzy:

  1. Wszystkie zdjęcia są super. Modele i modelki rewelacyjni :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje tych sześciu miesięcy blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są cudowne i ciekawy post. Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zdjęcia. Wyglądasz fenomenalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. 6 miesięcy to już niezły staż, gratuluje kochana! <3
    Piękne zdjęcia z sesji, cudowny kotek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia! <3 Czas z blogiem znika niesamowicie, człowiek się po latach łapie, że się stary zrobił, odkąd bloga założył... ;) Ja nie mogę uwierzyć, ale minęło już kilka lat, odkąd zaczęłam, a wydaje mi się, jakby to było wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w tym roku w marcu wybije 2 lata blogowania także nie wiem kiedy ten czas tak szybko zleciał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj robi się taki wpis na rocznicę, ale też tak można. Powiem ci szczerze że jesteś dobra równie jak sama Mamiko. Radzę ci tak jako lajk w tych tematach abyś poszła cała w styl taki mroczny bo strasznie mi się podobasz w tym wykonaniu nie wiem czy powyżej się zgodzą ale mi podobasz się z tym pazurkiem uroczym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję sześciu miesięcy blogowania. ŚWIETNE zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i wytrwałości... bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę spełnienia wszystkich planów i dalszych sukcesów w blogowaniu :* masz piękne zdjęcia z sesji i równie piękne zdjęcia wykonujesz Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę spełnienia wszystkich planów i dalszych sukcesów w blogowaniu :* masz piękne zdjęcia z sesji i równie piękne zdjęcia wykonujesz Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podobają mi się te mroczne zdjęcia. Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! To dopiero początek tej blogowej przygody, jestem pewien, że jeszcze przed Tobą jeszcze masa pozytywnych rzeczy związanych z pisaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejnych wspaniałych miesięcy blogowania !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie zdjęcia są super, a niektóre mają naprawdę niezły klimat :) nie przestawaj blogować, świetnie Ci to wychodzi, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję sześciu miesięcy blogowania i życzę samych sukcesów :) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne stylizacje, na zdjęciach prezentujesz się fantastycznie! :) Kochana, wróciłam do blogowania, kiedyś obserowałaś mojego bloga. Teraz stworzyłam nowego, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz takie piękne oczy... niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia masz naprawdę przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog wygląda jakbyś pisała go już z kilka lat ,a nie pół roku :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od dzisiaj będę śledził Pani Bloga jest Pani bardzo ciekawa osoba 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś bardzo fotogeniczna, chętnie porwałabym Cię na sesję w lekko mrocznym klimacie. Fantastyczne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam jak najbardziej do współpracy :)

      Usuń
  24. Czas bardzo szybko leci. Gratuluje Ci sześciu miesięcy wytrwałości w blogosferze i życzę Ci ich jak najwięcej. Przepiękne klimatyczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Między pierwszym zdjęciem a pozostałymi widać różnicę. Chyba styl Ci się zmienił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi się nie zmieniło, każda sesja zdjęciowa jest inna. Na żywo nie maluję się jak wampir a taką sesję też miałam. Osobiście uwielbiam eleganckie sukienki, szpilki, żakiety i tak wyglądam w dni powszednie. Makijaż delikatny.

      Usuń
  26. Gratuluje kochana,cudowne zdjecia!:)
    Klikniesz w banery na blogu,bede wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak, czas zdecydowanie za szybko leci. Ani się obejrzysz, a już mija kolejny miesiąc. Zdjęć poprostu brak słów. Świetne!!!!

    OdpowiedzUsuń