środa, 17 stycznia 2018

Moje ulubione - sklepy odzieżowe

       Kolejny post z cyklu ,, moje ulubione ,, w których opisuję firmy - marki które najbardziej lubię i cenię. W poprzednich był np. Bon prix ... teraz czas na kolejne. Wybierając sukienki czy buty na sesje zdjęciowe przeglądam kilka razy strony oferty aby było wszystko zgrane i wyglądało atrakcyjnie - ciekawie. 
       Mam wiele ulubionych firm bardzo długo kupuję w Bon prixie ale są też inne które zasługują według mnie na wyróżnienie za jakość, czy szeroką ofertę. Lubię jak najbardziej Cropp - sukienki , spódniceżakiety w świetnych cenach, można zamawiać przez internet ale są też sklepy stacjonarne jak kto woli, ja osobiście preferuję zamawianie na stronie internetowej. Preferuję też sklepy: Reserved, Jeżeli chodzi o sklepy obuwnicze uwielbiam Deichmann, CCC, DeeZee. Najbardziej lubię sandałki, czółenka botki i kozaki . Wszystko mam na obcasie mniejszym - większym ale musi być, sportowe jedynie na trening. 
      Piszcie gdzie wy kupujecie najchętniej buty i odzież. Przez internet czy w sklepach stacjonarnych a może tu i tu... ??  




21 komentarzy:

  1. Prześliczna ta czarno-srebrna sukienka. Niby grzeczna, a nie do końca przez tą koronkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wyjdź poza sieciówki, a dopiero pokochasz modę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja czasami też kupię w stacjonarnych ale często nie ma mojego rozmiaru i chodzenie po galeriach mnie nudzi, wolę przez internet

      Usuń
  4. Ładne zdjęcia, pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe stylizacje :) Bon prixe - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stylizacje :) Ja najbardziej lubię Reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię kupować stacjonarnie, przymierzyć i zobaczyć jak ubrania leżą na mnie :)
    Bardzo ładna ta czarna sukienka.
    A co do ulubionych sklepów to uwielbiam Forever21, Sinsay i Cropp ;)

    OdpowiedzUsuń