wtorek, 18 czerwca 2019

Jak przetrwać upały?

     Wiadomo mamy lato, jest i ciepło ale ostatnio temperatury poszły ostro do góry. Kiedyś w czerwcu, lipcu było z od 25 do 30 stopni obecnie mamy 35 - 40, wiele osób źle znosi takie wysokie temperatury, dlatego postanowiłam napisać ten post. Może nie będą te rady bardzo oryginalne, ale większość o nich nie pamięta i ich nie przestrzega. 

1. Najważniejsze pijcie dużo wody, nie słodkich napojów, energetyków itp. 
2. Nie musisz nie wychodź z domu. 
3.Gdy idziesz na spacer zawsze pamiętaj o nakryciu głowy oraz kremie z filtrem.
4. Jak jest ci za gorąco polecam ochładzać letnią wodą nadgarstki. 
5. Zainwestuj w wiatrak lub wentylator. 
6. Masz ogród kup nawet mały basen lub altanę, ale nie siedź na słońcu w godzinach od 10 do 13 wtedy największe nasłonecznienie.
7.  Nie jedz słodyczy ani tłustych potraw.
8. Ja co jakiś czas oblewam się letnią wodą. 
9. Rano otwieram okna, aby przewietrzyć dom.
10.  Ubieraj się w jasne - cienie ubrania, unikaj poliestru. 
11. Warto kupić parasol przeciwsłoneczny. 

   Moim zdaniem to 11 najważniejszych punktów do których należy się stosować podczas takiej pogody, żeby nie dostać udaru czy nie tracić przytomności. 

6 komentarzy:

  1. Świetne porady! Wentylator już od jakiegoś czasu stoi u mnie w pokoju i jest moim wybawieniem numer jeden :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie porady idealnie trafione w punkt.
    Mi w tym roku upał zbytnio nie przeszkadza; szczerze mówiąc sama się dziwie, bo w latach ubiegłych było inaczej :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto korzystać z takich porad w upały ^^ Ja preferuję w bardzo gorących dniach przesiedzieć przed wiatrakiem xd
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyadtny post na te gorące dni!
    Obserwuje, zapraszam do mnie!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę upałów, dziękuje za porady na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń