wtorek, 30 stycznia 2024

Seksowna stylizacja na Walentynki 2024

 Gotowi na święto zakochanych? Już niedługo Walentynki, więc czas zacząć się szykować na ten pełen pozytywnych chwil dzień. Często kobiety nie wiedzą, jak się ubrać na tę okazję, dlatego ja przygotowałam dla was małą podpowiedź. Moja propozycja jest elegancka, modna, wygodna, seksowna, ale nie wyzywająca. Będzie pasować na kolację do restauracji, kawę w kawiarni czy imprezę. Jeżeli ktoś postanawia zorganizować niespodziankę w domu, to również warto ładnie się wystylizować. Wszystkie zaprezentowane przeze mnie rzeczy są z mojego ulubionego sklepu - bonprix.

Sukienka na wiele okazji

 Najbardziej lubię sukienki, więc chyba nikogo nie dziwi, że w stylizacji walentynkowej takowa się znalazła. Zatem moja opcja na to święto to - sukienka z koronką czarny. Kreacja jest szykowna, dobrze dopasowana ale nieopinająca. Poza tym wrażenie robi koronka oraz rozkloszowany dół ze skóry ekologicznej. Nie musisz mieć do niej żakietu, ponieważ ma krótkie rękawki - często się mówi, że nie powinno się mieć odkrytych ramion w lokalach. Pasować będzie do czółenek, kozaków, botków, balerinek. W sklepie znajdziesz rozmiary od 32 do 46. Materiał bardzo przyjemny w dotyku, jak najbardziej polecam tę sukienkę.



Co dwie pary butów to nie jedna

 Do sukienki zamówiłam dwie pary butów żeby zaprezentować wam różne wersje stylizacji. Pierwsze to czerwone czółenka z regulowanym paskiem na platformie. Obuwie jest świetnie wykonane, nie uciska palców, ma ładny wyrazisty kolor. Do tego są bardzo wygodne - niech was nie przerazi obcas, serio nie czuje się tej wysokości, a kilka razy w roku przecież warto zrobić efekt wow. Na stronie znajdziesz czółenka w rozmiarach od 36 do 42.

 Dla kobiet, które nie lubią i nie przekonają się do wysokich obcasów ''mam'' botki sznurowe czarny. Stylowe, oryginalne obuwie, które można nosić przez wiele, wiele godzin. Zapinane są na zamek błyskawiczny, ale mają również regulowany przód, więc jest możliwość dopasowania buta do stopy. Ty też lubisz niestandardowe wzory? Zatem ta para jest dla ciebie.




Torebka na małe co nieco

 Zgrabna, mała, z interesującym motywem. Tak był opisała w skrócie ten produkt. Ale dodam także, że ma regulowany pasek, zapinana na zamek, co jest dużym plusem.  Zawiera wsuwane kieszonki. Idealna na randkę.


 

Linki:

- bonprix - https://www.bonprix.pl/

- sukienki - https://www.bonprix.pl/sukienki/c-114/

- botki - https://www.bonprix.pl/botki-damskie/c-1747/

- czółenka - https://www.bonprix.pl/czolenka/c-958/

- torebki -  https://www.bonprix.pl/torebki-damskie/c-962/

Współpraca reklamowa z firmą bonprix. 

1 komentarz: