niedziela, 11 lipca 2021

Stylowa i wygodna stylizacja na wakacyjny weekend 2021

 Latem, kiedy jest gorąco należy pamiętać o odpowiednim nawodnieniu ale również o wygodnej stylizacji. Wtedy będziecie się czuć swobodnie. Mając dobrze dopasowane ubrania jest mniejszy poziom stresu, ludzie skupiają się na przeżywanej chwili, a nie na poprawianiu butów, bluzki itd. Dlatego szukając zestawu na lato zdecydowałam się na elegancką sukienkę z cekinami, espadryle na niewielkim koturnie i pojemną torbę. Taka stylizacja pasuje na spotkanie, wesele, imprezy urodzinowe, poprawiny oraz wiele innych okazji.

Komu pasuje zaprezentowana przeze mnie stylizacja?

 Zaprezentowana przeze mnie stylizacja pasuje dziewczynom i kobietom praktycznie w każdym wieku. Sukienka z cekinami bonprix jest stylowa, ale nie ''wyzywająca'', ani ''staroświecka''. Dobrze się w niej będzie czuć osoba mająca 16 lat, ale także 50. Kreacja została wykonana z: dół: 100% poliester; materiał wierzchni: 70% wiskoza, 25% poliester, 5% elastan; podszewka: 100% poliester. Zamówić możecie tak jak ja granatową lub czarną. Sukienka ma: okrągły dekolt, szerokie ramiączka, rozkloszowany dół, długość do kolan, guzik z tyłu. Ubrania znajdziecie w rozmiarach od 32/34 do 48/50. Ja do niej dopasowałam espadryle, ale świetnie się z nią będą prezentować np.:

- srebrne sandały,

- czarne czółenka,

- czarne balerinki,

- zabudowane czółenka na szpilce.

 Dokupić do niej możecie czarne lub srebrne kopertówki. Ja wybrałam dużą torbę, ponieważ na wyjazdy zabieram ze sobą zeszyty, książki oraz inne niezbędne przedmioty. Oprócz tego warto mieć żakiet np. czarny. Latem zdarzają się burze, chłodniejsze dni, więc na takie chwile warto mieć cieplejszą rzecz.

Dlaczego warto wybrać espadryle?

 Wybrałam espadryle, gdyż są one wyjątkowo wygodne. Sprawdzają się na wiele różnych okazji. Można je zestawić z eleganckimi ubraniami (tak jak ja to zrobiłam) lub casualowymi, letnimi, miejskimi itd. Sandały bonprix mają: regulowany pasek za pomocą klamry, koturn o wysokości 6,5 cm, dwa przecinające się paski. Buty zostały wyprodukowane z: materiał wierzchni: materiał tekstylny; podeszwa wewnętrzna: imitacja skóry; zelówka: syntetyk. Żeby je wyczyścić wystarczy wziąć szczoteczkę do obuwia, a następnie wytrzeć ściereczką. Założyć je możecie do sukienki letniej, legginsów, rozkloszowanej spódnicy, koszulowej tuniki, kombinezonu w kwiaty i wielu innych kompozycji. Obuwie dostępne jest w kilku kolorach i rozmiarach od 36 do 42.

Moja ulubiona torba bonprix

 Przez dłuższy czas zastanawiałam się, jaką torbę wybrać, aż zdecydowałam się na klasyczną torebkę shopper czarno-szarą. Ma ona: 2 wsuwane kieszenie, kieszeń wewnętrzna z zamkiem, z tyłu kieszeń z zamkiem. Bardzo dużo przedmiotów mogę do niej włożyć. Torba jest solidnie wykonana i ma: 27, 5 cm szerokości, 13,5 cm głębokości i 31 cm wysokości. Będzie idealna do pracy, do liceum, na uczelnię, na zakupy, na wycieczki i spotkania. Zamówienie tej torby to bardzo dobry wybór.

LINKI:

Sukienki bonprix - https://www.bonprix.pl/kategoria/114/sukienki/

Sukienka wybrana przeze mnie - z cekinami granatowa 

Sandały bonprix - https://www.bonprix.pl/kategoria/955/sandalki/

Sandały wybrane przeze mnie - espadryle 

Torebki bonprix - https://www.bonprix.pl/kategoria/962/torebki/

Torebka wybrana przeze mnie - torba czarno-szara

 

18 komentarzy:

  1. Faktycznie całość prezentuje się naprawdę elegancko i pasuje na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylówka. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. I dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten rodzaj butów, ponieważ są wygodne, całkiem wysokie, a co najważniejsze - przewiewne. Sukienka jest przepiękna, szczególnie lubię w niej te cekiny. Uwielbiam, gdy latem elementy sukienki połyskują w słońcu.. Zmieniłabym torebkę, na nieco mniejszą ;) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest okej, ja tylko latem wybieram buty z bardziej płaskim obcasem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest piękna, cała stylizacja prezentuje się wyjątkowo, ale ja mimo wszystko latem stawiam na przewiewne materiały, poliester nie wydaje mi się dobrym wyborem. Oczywiście idąc np na wesele można się przemęczyć, ale mimo wszystko wolę na lato bawełnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałem się ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja! Moim zdaniem szczególnie idealna ja jakieś wyjścia czy letnie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great, very atmospheric photos!

    Real Estate Broker In Dubai

    OdpowiedzUsuń