niedziela, 16 czerwca 2019

30 - sesja zdjęciowa

   Niedawno byłam na 30 sesji zdjęciowej i tak jak obiecałam napiszę recenzję oraz spis jakich kosmetyków używałam do wykonania makijażu i skąd zamówiłam ubrania. 
   Sesję wykonał Patryk Wesołowski. Jak bym oceniła współpracę? Bardzo dobrze, fotograf ma dużo swoich pomysłów, nie spóźnił się ani minuty, jest słowny, kontakt bardzo dobry wszystko jak było ustalone tak się odbyło, więc szczerze wam mogę polecić współpracę. Zdjęcia na najwyższym poziomie, mogłam sama je sobie wybrać. Mi się efekty podobają, jestem zadowolona.

Przygotowania:

 Sukienkę zamówiłam z Bonprixu, bardzo często i długo tam zamawiam, tym razem postawiłam na fioletową sukienkę uznałam, że będzie się fajnie łączyć z zielonym tłem i kwiatami. Do tego miałam czarny żakiet z Lookbook Store. 
  Makijaż: cienie z NYX Professional Makeup, podkład Max Factor, lakiery do paznokci i pomadka z Pablo Color, tusz do rzęs, puder, korektor z Avonu. 

   Jak wam się podobają zdjęcia? 


4 komentarze:

  1. wow, przepiękne masz oczy! Piorunujące wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :) ja również jestem przez samą siebie zmuszona do skomplementowania Twoich pięknych, hipnotyzujących oczu ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń