piątek, 24 listopada 2017

Stylizacje Wiosna-Lato 2017

     Czas leci bardzo szybko niedawno był styczeń a tu już prawie grudzień. Lubię jesień czy zimę ale wiosnę i lato również. Mam wtedy wiele sesji zdjęciowych, w moich okolicach są pikniki imprezy sportowe. Jestem osobą bardzo aktywną lubię grać w siatkówkę,  jeździć na rolkach dlatego trochę brakuje mi lata. Oczywiście jest to związane również z moimi sesjami. Zdjęcia z kwiatami, krzewami mają swój urok. Nie pomijając ślicznych sukienek, sandałków układanie letnich stylizacji jest najlepsze - mam dużo różnych takich ciuchów więc wieczorem biorę się i przygotowuję wszystko, podoba mi się to wszystko jest kolorowe wesołe. 
   Nie mam co się rozpisywać hehe gdyż głównymi bohaterami postu ( oraz bloga ) są głownie właśnie moje stylizacje i oczywiście zdjęcia. 

Moje stylizacje na sesje zdjęciowe w 2017 roku - podsumowanie pierwsze - Wiosna - Lato 












 

77 komentarzy:

  1. Jakie Ty masz piękne oczy 😍 Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja i ogólnie wykonane zdjęcie 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała sesja jak widać bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne stylizacje, niebieska sukienka najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać lata, ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż zaczęłam tęsknić za tym słońcem, ciepłem i brakiem ciągłego deszczu i ponurego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak patrze na zdjęcia to aż szkoda, że już zima prawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sesja. Jedynym minusem jest zbyt mocny (jak dla mnie) makijaż.
    Masz dość nietypową i oryginalną urodę , a zakładasz na twarz maskę w postaci makijażu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 i 3 zdjęcie wygrało! Super, oby więcej takich sesji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, bardzo mi sie podoba pierwsza stylizacja - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja natychmiast mnie do siebie przekonuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz w tych stylizacjach ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zdjęcia! Nowy wygląd bloga też na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjecia ja che lato aż mi sie ciepło zrobiło dzieki

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje oczy są takie intrygujące <3 Wow.... no i jeszcze ten powrót do tych ciepłych dni :D Super i gratuluje fajnej notki, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :) Uwielbiam Twoje sesje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne to zdjęcie z włosami w ruchu:) I miło popatrzeć na letnie stylówy jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje! Naprawdę robią wrażenie. Sukienki rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnia sesja w dosc ciekawym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odnalazłabym w tych stylizacjach coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bomba, najbardziej mi wpadł w oko te ostatnie, w sukienkach, ale może dlatego, że uwielbiam ciemne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już czekam na kolejne propozycje różnych stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia. Moja ulubiona stylizacja to ta w niebieskiej sukience

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka w kwiaty i szara rozkloszowana podobają mi się najbardziej. Krój tej drugiej pasuje do mojej sylwetki i chcę uszyć sobie (tzn.chcę aby mi uszyto :) ) sukienkę w podobnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wersja w szarościach podoba się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow prześliczne. bardzo fajna jest ta sukienka z czarnym dołem . ale ogólnie wszystkie stylizacje mega <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ladne stylozacje. Sliczne sukienki 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. W delikatnym makijażu wyglądasz naprawdę przepięknie i tak delikatnie :) Masz tak piękne oczy, że wspaniale wyglądają nawet bez efektu "smokey" :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacje cudowne.
    Nsprawdę piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń