poniedziałek, 20 listopada 2017

Perfumy Nicole

           W moich sesjach zdjęciowych nie tylko ,, biorą udział ,, kreacje czy makijaże oraz ja i fotograf hehe ale również perfumy, są dla mnie nie zbędnym elementem. Oczywiście zabieram je chętnie ze sobą wraz z innymi kosmetykami ale często miałam problem aby je zmieścić do mojej kosmetyczki. Więc teraz wybieram perfumy Nicole są ze mną wszędzie, gdzie tylko się pojawię one wraz ze mną, buteleczka jest mała poręczna przystosowana do podróży, spaceru. W każdym miejscu o każdym czasie mogę się cieszyć swoim ulubionym zapachem dodatkowy atut perfumy są trwałe. 
     W skrócie - rzetelna, godna polecenia, produkty wysokiej jakości w świetnej cenie + sklep oferuje napełniacze, ale więcej o tym w filmie podanym w linku ( zapraszam do obejrzenia i na zakupy bo warto ) Ja jestem zadowolona z tych perfum i polecam każdemu. Ponad to każdy kto zapisze się do Klubu Nicole zyskuje 35 % upustu ( brak opłaty wpisowej i członkowskiej )

 Sklep - Nicole
Film  






  ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE - KONKURS

59 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe, świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, chyba wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące, śliczna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz na zdj, perfum również są warte zakupu. Elegancja Francja! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oo muszę zajrzeć na tę stronkę :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe perfumy, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię perfumy tej firmy. Sama miałam okazję je wypróbować i są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Radzę każdemu zainwestować w te perfumy są mega 😊 Super tekst na 100% trafny

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia.....
    perfumy? hmmm..... nie wiem, nie przekonują mnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. perfumy są świetnie polecam bardzo ładnie i długo pachną

      Usuń
  11. Pięknie wyglądasz :) Zaciekawiły mnie te perfumy :) / Gabi

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, muszę zobaczyć te perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie nuty maja te zapachy? I j am z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja się wyperfumowałam to ok. 12 godzin pachniały. Wszystkie zapachy są na podanych stronach.

      Usuń
  14. Nie znam tego sklepu, ale perfumy zapowiadają się super! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia i super kurtka :) Nie słyszałam o tych perfumach. Zaglądam na stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam już o tych perfumach, ale nie miałąm okazji ich powąchać. Stylizacja super

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post, piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno odwiedzę stronę :) bardzo ładne zdjęcia i stylizacja !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, jedne perfumy, a tyle dobrych opinii!�� Chętnie je wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz, perfumy również ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze najpierw wykorzystać trochę perfum które mi zalegają bo mam sporą kolekcję ;) ale tymi napewno się zainteresuję. Ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie spotkałam się jeszcze z tą firmą ale chętnie skorzystam z ich oferty ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam perfumy, a te bardzo mnie zaciekawily. Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń