środa, 15 listopada 2017

Sportowy szyk

     Ćwiczę od kilku lat nie tylko dlatego aby być w formie i ładnie wyglądać na zdjęciach czy przez moje kontuzje fakt  to są jedynie dwie z wielu przyczyn ale najważniejsze to, że czuję się lepiej i treningi sprawiają mi przyjemność mam lepszy humor.
     Trenując nauczyłam się dyscypliny, również tego, że aby prawidłowo ćwiczyć i nie nabyć kolejnych uszczerbków zdrowotnych należy mieć odpowiedni wygodny strój oraz obuwie. Jest to bardzo ważne dla każdego sportowca, ja wybieram dresy i obuwie z Presto, produkty są bardzo wysokiej jakości, nie niszczą się szybko dopasowane do każdej sylwetki by podczas treningu czuć się swobodnie i pewnie. Nie martwić się że będą odparzenia czy inne nie przyjemności, czy wytrzymają. Kto chce mieć pewność niech zaopatrzy się w strój sportowy oraz obuwie z sklepu podanego w linku - pewność- jakość - komfort.
   Odzież oraz buty idealne dla każdego miłośnika sportu oraz mody. Piękne ciuchy w świetnych cenach. Polecam i zapraszam na zakupy. 


Sklep Presto - zapraszam na zakupy  


Dres damski - kup tutaj  






Koszulka sportowa - kup tutaj




Buty sportowe - kup tutaj 



Buty sportowe - kup tutaj 

62 komentarze:

  1. Śliczne ubrania i buty.Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. No trening jest zawsze ważny ale ważniejsze jest trenowanie na wysokim poziomie żeby mieć dobrą formę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedni strój i wygodne, odpowiednio dobrane obuwie, to niezwykle istotna kwestia, o której wiele trenujących osób często zapomina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny strój jak najbardziej na siłownię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny stój, ale ja bym też dla facetów pokazał :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny zestaw dla kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  7. również uważam że strój na siłownie to podstawa, może sama się w końcu przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od poniedziałku ruszam z siłownią, więc jak najbardziej wezmę pod uwagę Twoje propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet i buty. Idealne na trening

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne rzeczy na siłownie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niedługo zamierzam zapisać się na siłownię więc też przeglądam asortyment kolekcji sportowych. przyznam, że w swojej szafie jak na razie nie posiadam nic sportowego :p muszę to zmienić ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne buty, szczególnie niebieskie :)
    Jak ja bym chciała regularnie ćwiczyć... niestety w moim wydaniu to chyba niewykonalne hahaha
    H&G

    OdpowiedzUsuń
  13. O :) Bardzo miło czyta się kolejne sportowe inspiracje!
    Odnośnie butów, jestem fanką moich Salomonków :)

    Zapraszam do siebie do wzajemnej inspiracji sportowej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niebieskie buty świetne, idealne do biegania

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię legginsy z wysokim stanem na trening ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się te sportowe ubrania i butki :) pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty świetne, w moim stylu. Ćwicząc natomiast nie cierpię bluzek z krótkim i długim rękawem, najswobodniej o najbardziej efektywnie ćwiczy mi się w takich na ramiączka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty bardzo ciekawie wyglądają. Idealne do biegania i aktywnego trybu życia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem zbytnio sportsmenką :) Ale podoba mi się ten strój, buty idealnie pasowałby na moje spacery z psem, nie zabijałabym się o korzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam sportowe ubrania, moje buty są już na wykończeniu, planuję zakup nowych więc chętnie zobaczę co sklep oferuję , ale widząc propozycję z pewnością się na coś skuszę ;*
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te koszulki, ostatnio zamówiłam sobie taką tylko, że różową i świetnie się spisuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne propozycje! Chyba będę zaglądać tu częściej ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniecznie muszę zamówić taką koszulkę :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację, wygodne ubranie jest bardzo ważne, gdy ćwiczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. W sumie musze przyznać, że sportowy szyk jest teraz w modzie. Nawet mój mąż zamawia buty sportowe https://butymodne.pl/sportowe-meskie-c257929.html i co raz częściej zwraca uwagę na wygląd.

    OdpowiedzUsuń