wtorek, 5 grudnia 2017

,, Mikołajkowo ,,

     Już jutro mamy Mikołajki dzień który uwielbiają  dzieci i dorośli. Grudzień to wyjątkowy miesiąc czas dla bliskich - rodziny i przyjaciół  wszyscy obdarowują się prezentami - upominkami. Magia życzeń i serdeczności - bez zmartwień i problemów liczy się tu i teraz ale zanim będą święta mamy nasz ,, szósty ,,  czyli  Mikołajki, uwielbiam ten dzień jest wesoło kolorowo, oczywiście nie obejdzie się bez czekolady hehe. Dużo osób przebiera się za Świętego Mikołaja bawi tym wszystkich ludzi i cieszy. 
    Kolejnym powodem dlaczego lubię ten dzień jest okazja do sesji zdjęciowej - inne niż wszystkie, nie mroczne jak mam w zwyczaju ale kolorowe, brokatowe, radosne.  Moja dwudziesta-druga sesyjka jest właśnie mikołajkowa. Tym razem miałam dość oryginalny makijaż ponieważ, pomalowałam sobie twarz brokatem dobrałam ciepłe kolory róż, czerwień. Sukienkę mam czarą większość ubrań mam w tym kolorze więc wzięłam kremowe ( sztuczne ) futerko dla rozjaśnienia stylizacji i żeby było bardziej ,, wesołe ,,
    Piszcie jak wam się podoba moja stylizacja i jak wy obchodzicie to małe święto. 

                                                     Fot : Michał Kostrzewski 









61 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się 2 zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również uwielbiam grudzień, mikołajki i święta *-* Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz cudownego misia na sobie!!! idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia świetne, bardzo pomysłowe. Jak dla mnie wprowadzają w nastrój świąteczny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na wpis, najfajniejsze zdjęcie portretowe z gwiazdką :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja i cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia,wygladasz przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia i fajny tekst 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia <3 Też uwielbiam grudzień, jest to mój ulubiony miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne futerko :* I super, że sztuczne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się :) klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne zdjęcia, na prawdę ekstra. Piękna Mikołajka :). Dla mnie chyba najfajniejsze mikołajki były, gdy chodziłam do szkoły. Teraz dzieciaki są jeszcze zbyt małe, ale pewnie za rok będzie weselej :).

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda - Mikołajki są magiczne i również je uwielbiam. Sesja wyszła bardzo ładnie :D Urzekająco <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż i stylizacja piękna, ale zdjęcia to dopiero magia! Brawa dla fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1 , 2 i ostatnie zdjęcie mega.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam grudzieńi okres świąteczny! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ cudne zdjęcia :)
    ______
    Magda Ostrowska

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo magiczna sesja, podoba mi się :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  19. wow ! Te zdjęcia są magiczne ! Kocham klimat zimowy i świąteczny, ogólnie ten czas jest moim ulubionym w roku :) Wolę to niż wakacje jak niewiele osób :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno stylizacja wprowadza w nastrój świąteczny. Mam podobne futerko, ale w kolorze malinowym. Niestety, nie nadaje się na spacery po ulicy, bardziej na karnawałowe bale. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia. Super na nich wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń