wtorek, 12 grudnia 2017

Prezenty

        Niebawem święta Bożego Narodzenia. Wszyscy wyczekują na ten magiczny czas, szykują potrawy, wyszukują również stroje ale nie zapominajmy o upominkach. Nie tylko dzieci lubią świętego Mikołaja. Jest to moment obdarowywania najbliższych składania życzeń również otrzymywania podarunków. 
     Paczki dla przyjaciół i rodziny najczęściej  szuka się bardzo długo aby trafić i każdy był zadowolony. Prezentuję kilka opcji dla nawet najwybredniejszych - z pewnością spodoba się miłośnikom mody i sportu. 
                                           Propozycja pierwsza :  Karta podarunkowa  
     Rewelacyjne rozwiązanie obdarowywania, osoba ma pełną kontrolę nad swoim prezentem może wybrać co się jej podoba z asortymentu Sklep presto  za daną kwotę. Wybór jest bardzo duży. 

                                            Propozycja druga : Odzież damska i Odzież męska
    Dla aktywnych - stroje sportowe zarówno dla kobiet i mężczyzn z pewnością znajdziecie coś dla siebie i bliskich. Wytrzymałe piękne ubrania  sportowe oraz obuwie zadowolą każdego. Dresy, sukienki, spodnie, kamizelki możliwości jest wiele. 

                                           Propozycja trzecia : Sprzęt sportowy  
     Nie zapominajmy o domatorach ćwiczących w własnych ,, czterech ścianach ,, i dla nich jest coś wyjątkowego a mianowicie sprzęt sportowy. Z pewnością jest to świetny prezent. Nie znam osoby która nie byłaby z tego uradowana. 
   
      To są moje pierwsze trzy  propozycje na prezenty, z racji tego, że ćwiczę codziennie nie tylko w domu, ważny jest dla mnie odpowiedni strój do treningów - ja byłabym z takich podarunków szczęśliwa. Więc polecam i zapraszam na zakupy....

Piszcie jakie również wy macie swoje pomysły? Jak podobają się wam moje propozycje i kupilibyście taki upominek dla swoich bliskich ? 

Fot: Michał Kostrzewski 



55 komentarzy:

  1. Bardzo ładne foto :D Św.Mikołaj byłby z Ciebie dumny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe propozycji, również jest fanką aktywności fizycznej, także Twoje pomysły na prezent na pewno by się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się wszystkie Twoje propozycje prezentowe,a
    zwłaszcza ta karta podarunkowa
    😍😍😍👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego Mikołaja chętnie bym wchodzącego przez komin zobaczył :-) A pomysły masz super,jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie propozycje są bardzo ciekawe. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje, chętnie z któryś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karta podarunkowa ta świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne propozycje na prezenty. Sprzęt sportowy bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisane i bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie wiem , co komu kupić .. :< Dziękuje za kilka podpowiedzi :* Pięknie wygladasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to zdjęcia ! Piękne są ! A jeśli chodzi o prezenty to gdzieś czytałam o pachnącej bizuteri, też świetna opcja, prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Karta podarunkowa to czasami najlepsza opcja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Karta podarunkowa jest chyba najbezpieczniejszą formą prezentu
    Świete zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. super propozycje ;) i swietne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem zwolenniczką kart podarunkowych. Mam wrażenie, że daje się je wtedy, kiedy nie wiadomo co dać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pani Mikołajowo prezent nr. 1 poproszę:) super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne propozycje i bardzo ciekawe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe propozycje. Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne propozycje na prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie wpisy, bo bardzo mnie inspirują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sesja, i pomysły ciekawe na prezenty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Karty podarunkowe są fajne... ja to bym chciała taką do księgarni :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym kartę podarunkową do księgarni, tak aby móc samemu wybrać fantastyczne przygody czytelnicze. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne propozycje!
    A karta podarunkowa to według mnie jeden z najlepszych uniwersalnych prezentów który nie może być nie trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pewnie sprzęt sportowy mógłby niektórych zainspirować do aktywności fizycznej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że karta podarunkowa to świetny pomysł :) Sama chciałabym taką dostać :)

    OdpowiedzUsuń