niedziela, 13 grudnia 2020

Niezależność finansowa: Buduję własne internetowe Imperium

  Miałam 15 lat, gdy stwierdziłam, że chcę mieć własne Imperium i na żaden etat nie pójdę. Najpierw myślałam o sieci klubów nocnych i restauracji haha...no tak co w tym niby zabawnego? Aaa  z pewnością to, że nie lubię imprez i gotować też nie umiem. Zatem jak miałabym prowadzić klub, jak nie jeżdżę sama na imprezy. Jak miałam 13 lat zainteresowałam się fotografią i gdy poszłam do liceum uznałam, że to wykorzystam. W tym samym czasie uczyłam się grać na keyboardzie i miałam iść jeszcze do szkoły muzycznej, ale w lo wszystko było zadawane do domu, więc byłam tam koło 6 godzin a uczyłam się w domu ehhh. 

 W 2014 roku zaczęłam dodawać swoje autoportrety, jednakże to w 2015 roku w grudniu zaczęłam być już bardziej rozpoznawalna w sieci. Wypromowałam się na FB zdjęciem nad stawem w niebieskiej sukience. Zbudowałam swoją pozycję na FB, to trzeba działać dalej i to wykorzystać. 

 Gdy skończyłam lo założyłam swoje pierwsze profesjonalne portfolio i byłam pozytywnie zaskoczona, że wielu profesjonalnych fotografów chce ze mną współpracować. Moje doświadczenie to były tylko autoportrety. Na obecną chwilę miałam około 40 sesji zdjęciowych, jak nie więcej ponieważ ciężko jest mi je wszystkie zliczyć. Na Maxmodels mam 176 tys wyświetleń i wielokrotnie moje zdjęcia oraz portfolio były w rankingach. 

 Dobra mam fejm na FB, świetne portfolio, to trzeba pomyśleć o czym dalej...zakładam Instagrama i bloga. Udało mi się to wypromować w 6 miesięcy, a po roku już miałam dużo świetnych ofert. Zaczęłam współpracować z firmami na całym świecie. 

 Firmy z którymi pracowałam: Bonprix, Nivea, Bolsa, Pablo Color, Shein, Schwarzkopf, Nyx Proffesional Makeup, Nicole, Gepetto, Sophie Thao, Naats.pl, Timberland, Amiclubwear oraz wiele innych. 

 Minęło już 8 lat odkąd padło wyrażenie moje Imperium, tylko obecnie jest to System Imperium lewandowskapatrycjaa działalność internetowa, którą mam zamiar rozbudowywać o kolejne projekty. Chcę też mobilizować was. Ja zaczynałam w sumie, jako dziecko i się udało kilka moich marzeń spełnić, jednakże to jeszcze nie wszystkie. 

 Dlaczego o tym piszę? Gdyż chcę pokazać, że można. Gdy się czegoś bardzo chce, to pracując, dążąc do tego, to się udaje. 

 Obecnie: 65 tys obserwujących na FB, Maxmodels 176 tys wyświetleń, Instagram 13 tys (pierwsza marka miała 70 tys), blog 198 tys wyświetleń, sklep z prezentami lewandowskapatrycjaa, grupa ankieterów, inwestycje. 

 Cóż mogę dodać...to jeszcze nie koniec...to dopiero początek. W 2021 roku planuję zrealizować następne projekty, które obecnie przygotowuję. 






































12 komentarzy:

  1. No kochana nic tylko pozytywnie pozazdrościć i zyczyć powodzenia i spełniania kolejnych marzeń!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie, kiedy możemy się rozwijać, kiedy nowe pomysły przychodzą nam do głowy, powodzenia w ich realizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozostaje mi tylko pogratulować, że tak szybko znalazłaś pomysł na życie i życzyć powodzenia w realizacji wszystkich planów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis :) Życzę dalszych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci rozwoju oraz konsekwencji w kreowaniu swojej części wirtualnego świata :-) Powodzenie w kolejnych projektach

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo i trzymam kciuki za Twoje dalsze sukcesy i realizację planów!

    OdpowiedzUsuń