piątek, 16 października 2020

Ciepłe i wygodne czapki zimowe

  Czas zacząć przygotowywać się do zimy, czyli kompletować czapki, szaliki, rękawiczki, buty zimowe, płaszcze itp. Ja już rozpoczęłam zamawianie niezbędnych rzeczy na zimne miesiące. Wcześniej zamówiłam sztuczne futra, płaszcze, botki, kozaki, więc teraz czas przyszedł na akcesoria. W pierwszej kolejności wybrałam czapki. Fakt są one dedykowane mężczyznom, ale zachęcił mnie opis oraz zdjęcia do złożenia zamówienia. Szczerze wam napiszę, że to był bardzo dobry pomysł. 

Czapki męskie nie tylko dla mężczyzn 

 Jak widzicie na zdjęciach są one uniwersalne, więc zakładać je mogą także kobiety. Do wyboru są gładkie, ale zamówić możecie również z wzorkami. W sklepie znajdziecie szare, czarne, niebieskie, czarno-żółte, czarno-zielone oraz wiele innych. Pasują praktycznie do wszystkiego. Ja moje będę nosić do płaszczy, ale także sztucznych futerek. Założyć je można do szkoły, pracy, spotkania ze znajomymi. W moim przypadku będą to spotkania biznesowe, sesje zdjęciowe itd. Świetnie się sprawdzą do eleganckiej stylizacji, jak i casualowej. 

Czapki zimowe męskie - bawełna dwuwarstwowa 

 Zacznę od tego, że są one wyjątkowo wygodne. Zawsze miałam problem z wyborem dla siebie czapki, ponieważ występowało uczulenie. Te założyłam i nic się nie dzieje. Jak widzieliście na transmisji nosiłam je i nie zrobiłam się czerwona. Czapki zostały wykonane w 95% z bawełny oraz w 5% z elastanu. Materiał jest delikatny, elastyczny, miły w dotyku, nie uczula mnie. Akcesoria nie posiadają ocieplenia, ale są zrobione z podwójnej warstwy materiału, dzięki temu dobrze chronią przed zimnem. Warto je wybrać na treningi. 

Czapki męskie Polska Ciepła Zimowa Polar 

 Z tych także jestem zadowolona, gdyż są przyjemne w dotyku i miękkie. Świetnie się dopasowują, nie spadają ale też nie uciskają. Nosiłam je i również nie wystąpiło uczulenie. Czapki wyprodukowane zostały z bawełny oraz akrylu. Są ocieplane a do środka wszyto polar. Materiał jest wysokiej jakości, nie mechaci się, ani nie rozciąga. 

Czapka na prezent 

 Z pewnością warto je wybrać, jako upominek dla bliskiej osoby. Przydatne na co dzień, z ciekawymi wzorkami. Osoba obdarowana pomyśli sobie, że o niej myślisz i dbasz o jej zdrowie. Oczywiście dużym atutem jest fakt, że produkty są polskie. Do składnia zamówień powinny też zachęcić opinie od klientów, są pozytywne i bardzo dużo osób jest zadowolonych w tym również ja. 

Linki:

Czapka zimowa bawełna dwuwarstwowa

-  Czapka zimowa Męska Polska Polar 

14 komentarzy:

  1. Mam swoje ulubione czapki, ale ta czarna mi się podoba ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu spodobał mi się kształt polskiego modelu czapki męskiej ... bo bardzo lubię czapki. Byłem wstrząśnięty czernią i szarością.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyka w nakryciu głowy zawsze się obroni. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko propozycja dla osób lubiących sportowy styl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie uznaję czapek. :D Przy -20 na dworze biegam z gołą głową i wszyscy się już w moim otoczeniu do tego przyzwyczaili. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mogę takich mocno przylegających nosić, nią pasują mi. Ale Ty wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca mój styl, ale Tobie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zimy bez czapki sobie nie wyobrażam, ale takie akurat nie są w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne czapki :D Na zimne dni sprawdzą się idealnie :D
    Mam pytanie trochę nie związane z postem. Czy Ty otwierasz swój sklep internetowy? Wyskoczył mi jakiś post na Facebooku, dlatego pytam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej tak mam własny sklep i już można składać zamówienia.

      Usuń
  10. Właśnie, trzeba będzie się rozejrzeć za jakimś nakryciem głowy ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej takie czapki właśnie powinny być ciepłe i wygodne. Ja jestem także zdania, że jak czytałam wpis https://stylowymag.pl/wszystko-co-musisz-wiedziec-o-doborze-kaszkietu-41812 to już wiem dużo więcej o samych kaszkietach.

    OdpowiedzUsuń