niedziela, 13 września 2020

Bajkowo-biznesowa sesja zdjęciowa...Fotografia - Przemysław Brożek

  Sesja odbyła się zgodnie z planem 11.09.2020 roku. Trwała około 3 godziny, więc było dużo czasu, aby zrobić piękne zdjęcia. Pomysł na sesję bajkowo-biznesową stworzyłam podczas nauki. Lubię robić kilka rzeczy na raz. Oczywiście na początku przygotowałam stylizacje, zamówiłam kosmetyki - ale zamówienie nie zostało dostarczone na czas, zatem musiałam wymyślić coś ciekawego z tych które mam w szafce. Jeżeli projekt jest gotowy przedstawiam, go fotografowi i dopracowujemy go razem. Tak było i tym razem. Miałam już wyszukane miejsca, ale Przemek też znalazł interesujące. Takim sposobem mamy wiele świetnych, różnorodnych zdjęć, które dodam na wszystkie moje strony. 

 Opinię o tej współpracy mam bardzo pozytywną. Fotograf jest profesjonalny, o wszystkim informuje, ma wiele swoich świetnych pomysłów, doradza, zdjęcia otrzymałam szybko oraz jest ich dużo. Z pewnością wielki plus za niekomentowanie mojego stylu, jako babcinego, nudnego itp. Spodobały mu się moje obie stylizacje. Niestety wiele sesji odpada mi przez to, że nie pozuje do aktów i nagości zakrytej. Kolejny atut, to miła atmosfera i ciekawa rozmowa. Podsumowując, to współpraca bardzo udana, a fotograf godny polecenia. Podobają mi się zdjęcia, natomiast czas świetnie wykorzystany. 

Stylizacje: sukienka ciemnoróżowa - LITTLE MISTRESS, buty -Marco Tozzi 

                 sukienka czarno-biała - Anna Field, buty oraz żakiet- Bonprix 

                                     Fotografia Przemysław Brożek  

11 komentarzy: