piątek, 28 sierpnia 2020

Magiczna sesja zdjęciowa z Kubą Strześniewskim

   Sesja była jakiś czas temu, ale uznałam, że na blogu również zaprezentuję zdjęcia. Głownie dodaję je na Instagramie lub Facebooku. Dzisiaj nie będę się rozpisywać. Zapraszam do oglądania zdjęć, jednakże napiszę swoją opinię o współpracy oraz kilka zdań na temat stylizacji. 

Moja opinia o sesji 

 Jestem zadowolona z sesji. Fotograf jest profesjonalny ma swoje pomysły, ale też bierze pod uwagę moje. Zdjęcia dostałam szybko, w odpowiedniej ilości dla mnie, dzięki czemu mogłam wybrać, które publikuję. Chociaż tak mi się spodobały, że dodałam prawie wszystkie. Jeżeli chodzi o atmosferę, to także oceniam pozytywnie. Miło się rozmawia, można się dowiedzieć czegoś nowego. Reasumując polecam współpracę. Zdjęcia są bardzo ładne, a Kuba sympatyczny i punktualny. 

Stylizacja 

 Jeżeli dobrze pamiętam, to sukienkę kupiłam w ciucholandzie. Lubię przeglądać oferty takich sklepów, gdyż można znaleźć dużo nowych rzeczy z metkami w bardzo niskich cenach. Tylko akurat tę kupowałam z 4 lata temu. Żakiet zamówiłam z Shein. Makijaż wykonałam kosmetykami z różnych firm. Cienie są z Avonu i Pablo Color, pomadka i tusz z Pablo Color, puder z Avonu, kredka do powiek z Nyx. Jak widzicie nie kupuję drogich produktów. Ja stawiam na jakość i sprawdzam skład. 

                      Zapraszam do oglądania zdjęć - Fotografia Jakub Strześniewski 









6 komentarzy:

  1. Śiicznie i sukienka pasuje idealnie do Twoich oczu <3 Dobra atmosfera podczas pracy to bardzo ważna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sesja! Jestem zachwycona tak mocno nasyconymi kolorami. Ja czasami też lubię się wybrać do ciucholandu��można tam znaleźć naprawdę świetne ubrania w dobrej jakości. Niebieska sukienka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie sesje fotograficzne są nie tylko radosnym zajęciem, ale również fantastyczną pamiątką. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest klimacik. Dobrze mieć takie pamiątki w albumie ;)

    OdpowiedzUsuń