sobota, 1 sierpnia 2020

HelloBody wysokiej jakości produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów

  Kosmetyki z HelloBody zamawiam już kilka lat. Jest to moja ulubiona firma z produktami do pielęgnacji twarzy, ciała itp. Często wybieram maseczkę Coco Clear, piankę oczyszczającą do twarzy Coco Fresh. Tym razem wybrałam również scrub Coco Pure, maskę Coco Treat, krem nawilżający Coco Day.  Lubię tworzyć zestawy i zamawiać ,,za jednym razem,, ponieważ jest wtedy taniej i tylko raz płacę za przesyłkę. Muszę dodać także, że kosmetyki HelloBody są bardzo wysokiej jakości, naturalne, bezpieczne dla mojej skóry, nie podrażniają, dobrze oczyszczają. Chętnie je wybieram ponieważ produkty nie są testowane na zwierzętach.

 Scrub do twarzy Coco Pure 

 Z pewnością będzie to mój ulubiony scrub. Świetnie usuwa zanieczyszczenia oraz nawilża. Sprawia, że skóra po zastosowaniu jest delikatna i miękka. Jest uczucie odświeżenia. Osobiście używam go rano, ponieważ wykonuję wtedy masaż twarzy a drobinki w nim zawarte idealnie wybudzają. Muszę przyznać, że jest to bardzo relaksujące, jak w spa. Stosuję peeling Coco Pure już kilka dni i mogę stwierdzić, że cera jest odświeżona, nie widać zmęczenia.

 Ma bogaty skład. Produkt zawiera: oleje ze słodkich migdałów i awokado, zmielone ziarna kawy, ekstrakt z tofu, łupiny orzecha włoskiego. Inne składniki: woda, panthenol, olej z nasion róży Canina itp. Więcej zobaczycie na stronie sklepu.

 Pisałam wcześniej, że ja używam rano, ale teraz wam napiszę jak stosować. Najpierw należy nawilżyć twarz wodą, następnie wycisnąć peeling na dłoń i wmasować - wystarczy niewielka ilość, kosmetyk jest wydajny. Oczywiście po tych czynnościach, trzeba zmyć i wysuszyć twarz.



Pianka Coco Fresh 

 Produkt naturalny, wegański, jak wszystkie kosmetyki z HelloBody. Bardzo często używam tej pianki, ponieważ idealnie zmywa brud, ale też resztki makijażu. Za każdym razem, gdy wracam ze spotkań lub sesji zdjęciowych to stosuję tę piankę. Często nie da się zmyć w 100% make-upu płynem do demakijażu, dlatego zawsze dodatkowo myję Coco Fresh.
Moje odczucia po stosowaniu...Na pewno to moja ulubiona pianka, stosuję długo. Skóra jest świetnie oczyszczona, dokładnie zmywa zanieczyszczenia. Poza tym jest delikatna, nie podrażnia, ładnie pachnie, jest wydajna, prosta w użyciu. Nie zajmuje dużo miejsca, więc mogę ją wszędzie ze sobą zabrać.

 Skład jest interesujący. Wyprodukowano ją z gliceryny, moczniku, glutaminianu kokoilowego sodu, glukozydu kokosowego i wielu innych. Cały skład przeczytacie na stronie HelloBody.

 Stosowanie jest bardzo proste. Wystarczy zwilżyć skórę, nałożyć piankę a następnie zmyć ciepłą wodą. Widzicie, jakie to łatwe i szybkie?


Maseczka Coco Clear 

 Fantastyczna maseczka, która idealnie oczyszcza skórę. Po zastosowaniu cera jest gładka oraz odświeżona. Świetnie usuwa pot, zatem sprawdzi się o tej porze roku. Bardzo dobrze radzi sobie z zanieczyszczeniami z powietrza. Niestety, ale w obecnych czasach jest ich dużo, a to odbija się na naszej skórze. Maseczka Coco Clear pomaga w utrzymaniu dobrej kondycji. Usuwa stary naskórek, dzięki temu twarz wygląda młodziej i promienniej.
Stosuję ją już bardzo długo i muszę dodać, że za każdym razem po kuracji, nie widać śladów zmęczenia.

 Zawiera składniki nawilżające oraz olej awokado, który działa odżywczo. Skład jest interesujący. Produkt zawiera olejki. Listę macie podaną na stronie.

 Aplikacja jest łatwa. Najpierw należy oczyścić twarz. Następnie wziąć pędzel Mask Brush i nałożyć kosmetyk, omijając okolice ust i oczu. Po 15 minutach dokładnie spłukać zimną wodą. Ja stosuję 2 razy w tygodniu.


Krem do twarzy Coco Day

 Chętnie stosuje kremy, więc wybrałam Coco Day. Skóra po użyciu jest delikatna, odżywiona, nawilżona, miękka w dotyku. Kosmetyk chroni przed osadzaniem się na twarzy zanieczyszczeń. Działa antybakteryjnie, dzięki temu nie pojawiają się krostki itp. Krem do twarzy Coco Day bardzo łatwo się rozprowadza, nie klei się i szybko wchłania.

 Podoba mi się skład. Produkt zawiera ekstrakt z torfowca, olej migdałowy i kokosowy. Należy dodać, że krem jest naturalny, jak inne propozycje z HelloBody.

 Stosuje się go rano, po umyciu twarzy. Trzeba pamiętać, aby twarz była dobrze osuszona. Łatwo się krem nakłada, wystarczy wmasować w skórę.




Maska do twarzy Coco Treat

 Produkt naturalny w 99,5%. Maseczka bez silikonów, mikroplastików oraz parabenów.  Po kuracji cera jest nawilżona, miękka, bez szarego naskórka. Od razu widać różnicę. Cera wygląda zdrowiej. Zakładam ją przed sesją zdjęciową, aby pozbyć się śladów zmęczenia. Muszę przyznać, że pomaga.

 W składzie mamy organiczny sok kokosowy i kwas hialuronowy, dzięki temu skóra prezentuje się promiennie i naturalnie. Natomiast organiczny wyciąg z korzenia lukrecji sprawia, że cera w dotyku jest miękka oraz bez niedoskonałości.

 Zanim ją nałożymy należy oczyścić twarz i ją osuszyć. Następnie zdjąć folię i nałożyć maseczkę. Po 15 minutach zdejmujemy i wmasowujemy ekstrakt, który pozostanie na skórze. Żeby osiągnąć zamierzony efekt, wystarczy stosować raz w tygodniu.



PROMOCJA DLA FANÓW!!!

 Od 7.00, dnia 03.08.2020 każdy z was z kodem coco.gift otrzyma zniżkę -50% do zamówień powyżej 250 zł. Oprócz tego gratis dostaniecie Piankę Coco Fresh i Krem do twarzy Coco Day.

Kod ważny 24h, więc zapraszam na zakupy.

Podsumowanie

 Po raz kolejny wybieram HelloBody i była to dobra decyzja. Kosmetyki są naturalne, bezpieczne, nie testowane na zwierzętach, bez silikonów i sztucznych wspomagaczy. Bardzo dobrze chronią przed zanieczyszczeniami, a każdy wie jak w obecnych czasach jest. Warto wiedzieć, że firma wspiera akcje charytatywne. HelloBody zostaje na mojej liście ''ulubione''. Marka jest mi bardzo bliska, ponieważ na pewne istotne sprawy ma takie samo podejście, jak  ja. Ich wartości są zbieżne z moimi.

8 komentarzy:

  1. Maseczka mnie mocno zainteresowała. Ciekawe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę tę markę, ale rozważę jej zakup w przyszłości, skoro tak chwalisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wcześniej o nich nie słyszałam, koniecznie muszę je poznać bliżej

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko komentuje się mi posty z kosmetykami, bo to totalnie nie moja działka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten peeling do twarzy wygląda zachęcająco :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyków nie znam, ale chętnie sprawdzę, czy moja skóra się z nimi polubi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde nie zdążyłam na zniżkę xD A takie mega produkty, ajajaaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę kojarzę, ale nie miałam okazji testować ich produktów :D
    Może kiedyś się skuszę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń