sobota, 25 lipca 2020

Lista książek oraz gazet, które polecam!

 Bardzo lubię czytać, dzięki temu mogę się dużo dowiedzieć i zainspirować. Czytanie wzbogaca słownictwo. W ten sposób ćwiczymy umysł. Zatem, gdy ktoś chce mieć dobrą pamięć powinien sięgnąć po książkę lub gazetę. Możliwości do wyboru jest wiele. Na pewno każdy wybierze coś dla siebie odpowiedniego. Żeby wam ułatwić poszukiwania dobrych propozycji, postanowiłam zrobić listę, jakie ja kupuję. Mam nadzieję, że was zaciekawią.

Książki o inwestycjach i przedsiębiorczości 

 Z tych dziedzin najczęściej zamawiam, ponieważ tym się zajmuję oraz interesuję. Wiele się z nich nauczyłam. Po przeczytaniu zmieniło się moje podejście do niektórych spraw. Teraz jest mi łatwiej oraz widzę efekty.
Lista:
1. ,,Bogaty ojciec biedny ojciec,, Robert T. Kiyosaki
2. ,,Spisek bogatych,, Robert T. Kiyosaki
3. ,,Bogata kobieta,, Kim Kiyosaki
4. ,,Czas na atak,, Kim Kiyosaki
5. ,,Psy sprzedaży,, Blair Singer
6. ,,Myśl i bogać się jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces,, Napoleon Hill

  Moja opinia na temat tych książek jest bardzo dobra. Polecam wszystkich, którzy nie chcą pracować na etacie. Być niezależnym, wolnym finansowo i działać.
Dodam, że dla mnie niezależność finansowa to priorytet, dlatego zaczęłam już się uczyć i realizować swój cel. Nie lubię się spieszyć, wolę zacząć coś prędzej, aby później mieć spokój.

Gazety które lubię 

 Szczerze mówiąc magazyny wybieram różne. Mam takie dla relaksu i do nauki. Czytając je odpoczywam i dbam o siebie. Zdrowe odżywianie oraz treningi są częścią mojego życia już od dawana i nie mam zamiaru tego zmieniać.
Lista:
1. ,,Women Health,,
2. ,,Twój styl,,
3. ,,Glamour,,
4. ,,Przedsiębiorcy@eu
5. ,,Business Woman&Life,,

 Uważam, że w tych gazetach jest dużo ciekawych tematów i informacji. Mam pozytywne o nich zadanie. W ,,Twoim stylu,, czytam o psychologii i gwiazdach. Jeżeli chcę ciekawostek na temat prawidłowego odżywania to wybieram ,,Women Health,,. Natomiast w ,,Glamour,, poruszane są dla mnie ważne tematy, jak: ekologia, seksuologia. W każdej z nich mam coś dla siebie.


3 komentarze:

  1. Najważniejsze by dopierać książki zgodnie ze swoim gustem :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiązki ciekawe, ale na razie nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jedynie jakie gazety czytałam to takie typu brawo teraz jedynie książki chociaż żadnej pozycji z tej nie znam :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń