piątek, 3 lipca 2020

bazapracownikow.pl - bezpłatne ogłoszenia o pracę

  Szukasz pracy bądź chcesz ją zmienić? Zajrzyj na stronę https://bazapracownikow.pl/. To nowa, bezpłatna strona ogłoszeniowa dla pracowników oraz pracodawców,  którą z pewnością warto wziąć pod uwagę, jeśli chcecie znaleźć nową pracę lub pracownika.

Na czym to polega? 

 Najpierw należy się zarejestrować. Zajmie to tylko kilka minut. Jak widzicie na stronie macie panel pracownika oraz pracodawcy wystarczy wybrać odpowiedni. Polega to na tym, że pracownicy dodają swoje oferty, a pracodawcy wybierają osoby, które ich interesują.
 Zatem, gdy macie już konto można zacząć tworzyć swoją propozycję. Wpisujecie w jakiej dziedzinie działacie - może być ich kilka. Dobrze jest też uwzględnić swój zawód. Dodać należy lokalizację, aby pracodawca wiedział, gdzie możecie podjąć się pracy. Warto również napisać kilka zdań o sobie. Następnie zaznaczamy, jaki rodzaj umowy nas interesuje oraz od kiedy można zacząć pracę.Wymagane jest podanie swoich danych kontaktowych, np. numer telefonu.
Przykład ogłoszenia 

 Fotografka - copywriterka

 podejmę pracę w branży: copywriting, fotografia,

 w lokalizacji: Bydgoszcz, Toruń

  o mnie: Nazywam się Lewandowska Patrycja. Zajmuję się fotografią od 10 lat. Jest to dla mnie nie tylko praca, ale również hobby. Fotografuję przedmioty oraz przyrodę. Współpracowałam z firmami takimi jak: Bonprix, Nivea, Pablo Color, HelloBody, Gepetto, Shein i wiele innych. Działam również jako copywriter. Zrealizowałam dużo zleceń. Głównie opisy produktów i kategorii.
Moje hobby to: moda, fotografia, uroda, blogowanie.
Jestem osobą kreatywną oraz pracowitą. Przykładam się do wszystkich zleceń, aby każdy był zadowolony z przygotowanych przeze mnie promocji.

 preferowany rodzaj umowy: dzieło, zlecenie

 preferowany termin rozpoczęcia pracy: od zaraz

 dane kontaktowe: lewandowskapatrycja9977@gmail.com

  Przygotowanie zajęło mi około 10 minut. To szybkie i proste zajęcie. Po utworzeniu ogłoszenia należy  kliknąć na ,,Rozpocznij emisję,,. Kolejnym atutem tego serwisu jest to, że moje ogłoszenie może być aktywne przez 6 miesięcy.

 Strona https://bazapracownikow.pl/

 Bardzo mi się podoba wygląd strony. Jest ona przejrzysta, wszystko dokładnie opisane oraz wyjaśnione. Jeśli ktoś chce jeszcze więcej się dowiedzieć wystarczy, że kliknie na regulamin. Z pewnością jest ona nowoczesna, inna niż wszystkie.

 Jeżeli straciliście lub chcecie znaleźć lepszą pracę, to polecam skorzystać z tego serwisu. Jest on bezpłatny, a daje możliwości żeby znaleźć lepsze zajęcie. Tutaj możecie się przedstawić, napisać coś o sobie. Zaprezentować swoje aspiracje.

 Osobiście uważam, że warto korzystać ze wszystkiego co się ma, aby polepszyć sobie w życiu, dlatego ja jestem zarejestrowana na różnych stronach.


7 komentarzy:

  1. Co prawda, pracy nie szukam, w swojej czuję się spełniona, ale zawsze warto wiedzieć, że taki portal istnieje, można polecać innym. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, że taki serwis istnieje. Nigdy wcześnuej o nim nie słyszała , ale chętnie poznam szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno przydatne osobom, które faktycznie szukają pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie, ale dobrze o niej wiedzieć :D
    Może się wielu osobą przydać :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze,że istnieją takie strony.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. To z pewnością bardzo przydatna strona. Dobrze wiedzieć, że coś takiego istnieje :).

    OdpowiedzUsuń