piątek, 8 maja 2020

Seks jako sposób na szczupłą sylwetkę

  Interesuję się wieloma dziedzinami. Uwielbiam modę, makijaże, fotografię, sesje zdjęciowe, ogólnie bardzo dużo tego, ale ciekawi mnie również seksuologia. To bardzo ciekawa i ważna dziedzina naszego życia, nie można jej pomijać. Należy o niej mówić, interesować się i pogłębiać swoją wiedzę, dlatego postanowiłam pisać o tym na moim blogu.

Co zrobić, aby mieć świetną sylwetkę?  

  Oczywiście treningi oraz zdrowa dieta to podstawa, jeżeli ktoś chce mieć dobrą kondycję i super figurę, ale warto też uprawiać seks. Podczas zabaw w łóżku spala się bardzo dużo kalorii, poza tym nie mamy ochoty na podjadanie, np. słodyczy czy słonych przekąsek. Mamy o wiele lepszy humor, zatem łatwiej trzymać się diety.
O czym warto również wspomnieć? Dotyk i masaż ujędrniają nasze ciało, więc skóra jest bardziej jędrna i sprężysta, tym bardziej jak używamy do tego olejków i balsamów.

Podsumowanie 

   Dzisiaj krótko, ale na temat. Postanowiłam napisać wam kilka ciekawostek. Mam nadzieję, że się wam podobają. Z pewnością niedługo napiszę kolejne i będzie ich o wiele więcej. To jest ważna kwestia i trzeba o niej pisać i mówić.
Poza tym, napiszcie co myślicie o tym? Śmiało rozmawiacie o seksie?


3 komentarze:

  1. Racjaa, bardzo ważne zeby o tym jak najwięcej rozmawiać. Ja chętnie rozmawiam o takich tematach, ale no nie z rodziną, przez ktorych często wychodzi cringe niestety xD
    Zgadzam się, ze seks to dobry sposób na spalenie kalorii, zwłaszcza jak się jest na górze to nieźle idzie się zmęczyć hehe

    Życzę miłego wieczoru i zapraszam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z swoim partnerem i owszem także z przyjaciółkami. Niestety w naszym kraju to istny temat tabu więc fajnie dowiedzieć się że istnieje blog gdzie wszystko jest tak po prostu napisane. Ja także słyszałam że sex spala czasami więcej kalorii niż kardio jednak wszystko zależy od intensywności i od tego jak partnerzy się w niego angażują :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń