środa, 6 maja 2020

Buty na lato - jakie wybrać?

  Buty powinny być przede wszystkim wygodne i dopasowane. Inaczej będą pojawiać się rany i odciski. Oczywiście znajdziemy dużo ładnych, dopasowanych do siebie butów. Na początku należy zmierzyć dokładnie stopę, pomyśleć na jaką okazję szukamy obuwia. Rodzai jest wiele, na pewno każda dziewczyna znajdzie odpowiednie dla siebie.

Eleganckie buty na wiele okazji 
  
  Osobiście uwielbiam eleganckie buty. Mam ich najwięcej w szafie. Często wyjeżdżam na sesje bądź spotkania, więc trzeba się prezentować. Z chęcią wybieram czółenka lub sandałki. Moje ulubione kolory to: złoty, czarny, czerwony. W tych barwach wybieram najczęściej i również wam takie polecam. Najczęściej kupuję z paskami i klamrami, dzięki temu trzymają się dobrze na nodze, a ja czuję się komfortowo i mogę w nich przechodzić cały dzień. Wysokość obcasa każda powinna dopasować do siebie. Jeżeli oglądacie moje zdjęcia na blogu czy Instagramie można zauważyć, że bardzo często występuje w wysokich butach, czuję się w nich najlepiej, tym bardziej, że nie jestem za wysoka.
Rady dotyczące wyboru butów:
1. Zawsze sprawdzajcie z jakiego materiału zostały wykonane.
2. Opis produktu.
3. Korzystajcie z tabeli rozmiarów, jak w sklepie internetowym.
4. Wysokość obcasa.
5 . Opinie klientów.
6. Warto zobaczyć zdjęcia na Instagramie, często są dodawane.

                                          Moje propozycje eleganckich butów 

  Złote sandałki z Ami Clubwear. Bardzo je lubię. Prezentują się fantastycznie, są dopasowane do mojej stopy. Nie obawiam się, że będę mieć odciski czy podrażnienia. Sandałki z zapinanym na klamrę paskiem, dla mnie to świetna opcja do eleganckiej stylizacji. Z pewnością zrobicie w nich wrażenie. Obcas jest średni, ale dzięki platformie są one wygodne, a tej wysokości nie czuje się prawie wcale. Można przetańczyć w nich całą noc.


 Czarne sandałki z Bonrpixu. W tym sklepie robię często zakupy, więc nie mogłam go pominąć. Bardzo lubię i cenię sobie produkty z tej firmy. Jakość ubrań czy butów jest wysoka. Niektóre rzeczy zamówiłam w liceum i mam je do dziś.
Na lato wybrałam czarne sandałki ze srebrnym łańcuchem. Obuwie wygodne, idealnie do mnie dopasowane, jestem z nich zadowolona. Wkładka jest delikatna, sandałki zapinane na pasek, dzięki temu są bardzo wygodne i komfortowe. Można je założyć na wiele okazji. Pasują do sukienek, jak i legginsów czy spódnic biznesowych. Prezentują się elegancko, mają stabilny obcas. Propozycja godna polecenia.


  Podsumowanie 

    Szukanie butów to dla mnie przyjemność, uwielbiam je. Mogłabym się określić jako butoholik (oczywiście żartuję). Podsumowując, zanim kupicie czy zamówicie buty zmierzcie dokładnie stopę, poczytajcie opisy dostępne na stronie, są one pomocne w podjęciu decyzji.
Oczywiście ja chętnie wam podpowiem czy poradzę, jeżeli ktoś nie wie jakie wybrać itd. Na moim blogu również znajdziecie wiele ciekawych propozycji które warto wziąć pod uwagę i będę dodawać nowe.

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam wybierać obuwie. Oczywiście te najwygodniejsze jest przeze mnie w szczególności celebrowane.
    Pozdrawiam serdecznie kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To jedne z najwygodniejszych butów na obcasie. Noga się tak nie męczy jak w szpilce i pasują praktycznie do każdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... ja mimo wszystko - nawet w lecie stawiam na wygodę, dlatego zawsze wybieram buty sportowe. Mimo wszystko sandały lub szpilki lubię ubierać na jakieś wyjścia :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie właśnie takie są wygodne, źle się czuję w płaskich butach :))

      Usuń
  4. Złote sandały od Ami Clubwear, które nosisz tak, aby pasowały do ​​twoich stóp. Sprawia, że ​​wyglądasz elegancko.

    Pozdrowienia ode mnie w Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że to post o butach, ale.. masz pięknę, magiczne oczy :o
    A co do butów to takie nie dla mnie mimo, że są bardzo ładne, wolę płaskie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam niestety tą nieprzyjemność że wiele butów mnie niestety obciera dlatego znalezienie dla mnie dobrej pary butów to katorga :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty, które zaprezentowałaś w poście nie do końca przypadły mi do gustu, nie mój styl, chociaż pierwsze sandałki, gdyby nie były brokatowe, z chęcią bym ubrała na jakąś szczególną okazję. Ponadto preferuje płaskie, bądź bardzo niskie - dla wygody, chociaż muszę przyznać, że nie prezentują się one tak elegancko i szykownie, jak te z wyższym obcasem.

    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. te złote są zjawiskowe! nie wiem, czy byłoby mi w nich wygodnie, ale chciałabym je mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znoszę butów na obcasie, szybko mi się w nich kręgosłup męczy i zaczyna upiornie boleć, dlatego w mojej szafie królują buty na płaskiej podeszwie, wygodne i sportowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie propozycje znalazłyby moje uznanie, ale jeszcze kilka lat temu, teraz już nie mogę nosić butów z wysokimi obcasami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym razem niestety buty zupełnie nie w moim guście, ale te złote jeśli ktoś takie lubi są piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym się pewnie w nich zabiła haha :)

    OdpowiedzUsuń