niedziela, 24 maja 2020

Gepetto - okulary dla wymagających

 Wzrok jest bardzo ważny, dlatego należy go chronić cały rok. Szczególnego zabezpieczenia potrzebujemy latem, kiedy jest najintensywniejsze promieniowanie słoneczne. Wybranie dobrych okularów przeciwsłonecznych powinno być wtedy priorytetem. 

Gdzie kupić okulary przeciwsłoneczne? 

 Interesujące propozycje znajdziemy w sklepie Gepetto. Do wyboru jest wiele rodzai i kolorów. Kupimy tam okulary dla kobiet oraz mężczyzn, akcesoria, np. etui, ściereczki, zestaw śrubek, pary nosków. 
  
  Zamówić można przez założone konto w sklepie, oczywiście jest to darmowe. Inna metoda to zakupy przez infolinię, w górnym prawym rogu został podany numer telefonu. 
Mamy kilka metod płatności: przy odbiorze, przelew tradycyjny oraz PayU. Przesyłki są dostarczane kurierem Inpost lub DPD. Żeby wiedzieć gdzie znajduje się nasza paczka, firma udostępnia link do śledzenia.

Jakie okulary wybrać? 

 Modeli jest dużo, tak jak kolorów. Jeżeli ktoś lubi czarne, złote, rubinowe, pomarańczowe to z pewnością takie znajdzie, ale nie ma sensu wymieniać wszystkich kolorów...lepiej sprawdźcie sami jakie jeszcze są, na pewno znajdziecie swoje ulubione. 

 Kształty są różne, np. kwadratowe, trójkątne, owalne i wiele więcej. Warto zwrócić również uwagę na drewniane zauszniki. Okulary z Gepetto są ekologiczne i najwyższej jakości. Nosząc je mamy pewność, że oczy są odpowiednio chronione. 
Czytając opis każdego z produktów zauważymy, że mają Filtr UV 400. W komplecie każdy klient otrzyma ściereczkę oraz etui, aby okulary się nie niszczyły. 

Model wybrany przeze mnie 

 Jednym z moich ulubionych kolorów jest czarny, więc w takim odcieniu zamówiłam okulary. Spodobał mi się ich kształt, biorąc pod uwagę, że uwielbiam koty...to te są dla mnie idealne. Ochrona moich oczu jest zapewniona, mają Filtr UV 400 oraz soczewki z polaryzacją. 
Zauszniki zostały wykonane z drewna. Zamówienie okularów z Gepetto to bardzo dobry pomysł. Jestem zadowolona z nich, są bardzo wygodne i lekkie. Okulary ,,Virgilia Blackbery,, idealnie dopasowane do mojego kształtu twarzy i nosa.

Podsumowanie 

 Już niedługo lato, dlatego należy się zaopatrzyć w odpowiednie okulary. Świetnym wyborem będzie sklep Gepetto. Zamówić tam można wiele pięknych okularów, dla każdego.
Osobiście jestem zadowolona, że wybrałam akurat ten sklep.

Linki:

Okulary wybrane przeze mnie - Virgilia Blackbery
Sklep - https://weargepetto.pl/


21 komentarzy:

  1. Nie ruszam się z domu bez okularów! :) Te mają bardzo ciekawy kształt, pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary fajnie się prezentują :D Na lato będą idealne :D
    Super zdjęcia :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow kochana! Do twarzy Ci w takich okularkach! :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie nosiłam okularów przeciwsłonecznych jakoś nie przepadam. Ale muszę dać znać mojej mamie bo ona uwielbia :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne szukam cos takiego:) Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne okulary! W moim guście :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra! takiego modelu jeszcze nie miałam, ciekawe czy by pasowały do mojej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Noo, wyglądają porządnie! Ja nigdy nie miałam dobrych okularów słonecznych, zawsze brałam obojętnie jakie z Rossmanna, więc może tym razem wezmę coś solidnego

    Miłego wieczoru!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kształt mają te okulary. Warto zainwestować w takie dobrej klasy aby spełniały swoją funkcję ochronną

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! A okulary po prostu obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne okulary i bardzo Ci pasują. osobiście zazdroszczę, bo takie modele mi się bardzo podobają i chciałabym mieć takie w swojej kolekcji, jednak niestety z moim kształtem twarzy to porażka haha.
    pozdrawiam, https://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Okulary wyglądają rewelacyjnie. Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń