niedziela, 5 stycznia 2020

Dlatego zaczęłam działać w internecie...

     Pewnie każdy od razu by napisał, że dla zysku czy popularności, ale was zaskoczę, to nie był cel zaczęcia działalności. 
   Zacznijmy więc od początku:  
W wieku  13 lat zainteresowałam się fotografią i stwierdziłam, że tego chcę się uczyć i zajmować. Dostałam pierwszy aparat na kliszę i nim robiłam zdjęcia roślinom, zwierzętom oraz na weselu siostry. Moja fascynacja fotografią trwa do dzisiaj. W między czasie założyłam Facebooka, prowadziłam jak każdy znajomi ze szkoły, trochę zdjęć. Dopiero w liceum postanowiłam się promować, swoje zdjęcia wysyłałam na konkursy. Byłam zdziwiona, że jest taki pozytywny odbiór w internecie i obserwuje mnie coraz więcej ludzi. 
Kolega mi napisał, abym miała swoje portfolio i próbowała jako fotomodelka, tak zrobiłam i utworzyłam konto na Maxmodels, zaczęli pisać do mnie fotografowie tak sesja za sesją i stawałam się coraz bardziej popularna, aż moje zdjęcia oraz portfolio były wyróżnione w rankingach.
Stworzyłam swoje pierwsze konto na Instagramie i bloga, chciałam coś dodać mieć coś nowego. 
Oczywiście sesje, insta, blog, dopiero po maturze. 

                                  Znacie już historię moich początków teraz dlaczego to robię? 
- Uwielbiam fotografię i chcę się dzielić tym z innymi.
- Mam zamiar pokazać, że można być popularnym i docenianym w sieci, bez pokazywania nagości, ja się wypromowałam na portretach i zdjęciach fashion. 
- Lubię modę, ale jestem też oszczędna czyli chętnie podpowiadam gdzie można kupić dobre rzeczy które posłużą długo.
- Chcę, zainspirować w szczególności młodych ludzi, aby walczyli o swoje marzenia i nie poddawali się. Warto się uczyć, pracować, spełniać w życiu i nie rezygnować gdy są trudności, mnie też łatwo nie było.

   Kolejne wpisy: co nowego na blogu w 2020 roku-zmiany, wyprzedaże, już niebawem. 
                                                   Zapraszam do obserwacji. 





17 komentarzy:

  1. o marzenia się walczy - popieram

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie - świetne! Te spojrzenie bezcenne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre założenia :). A tak poza tematem, proszę skontrolować komentarze w starych notkach, np. pod wpisem o bikini przypałętały się jakieś trolle ;). Pozwoliłem sobie stanąć w obronie Autorki niniejszego bloga. Kłaniam się :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czasami zdarzają się tacy odważni co tylko z anonimowych kont potrafią obrażać, a sami się nie pokażą, ale jak ktoś ma kompleksy.

      Usuń
    2. Właśnie, tchórze chowają się za klawiaturą, bo stanąć oko w oko nie mieliby odwagi. Pozdrawiam:).
      PS Musiałem w tej sytuacji skorygować swój komentarz pod tamtym postem, bo nie pasował do kontekstu ;).

      Usuń
    3. niestety wszędzie się tacy znajdują, sami nic nie mają to potem się wyżywają na innych w sieci

      Usuń
  4. trzeba podążać za swoją pasją, pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :).
    Najważniejsze to mieć pasję w życiu i ją realizować.
    Na prawdę świetne zdjęcia - te twoje, oraz te robione tobie :).
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty nie masz typowej urody. Zachowałaś jasną karnację, co jest rzadkością. Większość kobiet natychmiast zniszczyłaby taką alabastrową skórę, jakąś solarą. Ponadto masz spojrzenie z pazurem, wyraziste brwi, czarne włosy... aż zapytam, kolorowane? Bo naturalne brunetki są chyba na wymarciu. Piękna twarz, zadziorny uśmiech... Gdybym była facetem, powiedziałabym, że mi się podobasz. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, włosy farbuję na czarno, moich naturalnych nie umiem określić jakiego są koloru, ani to blond ani brązowe, uwielbiam moją bladą skórę

      Usuń
  7. Świetnie jest prowadzić taki swojego rodzaju pamiętnik w którym zapisujemy nasze wspomnienia:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety wiele moich "koleżanek" nawet próbuję dostać więcej lajków np. na insta za pomocą swojego półnagiego ciała.
    Jeszcze jakby to było na plaży czy gdzieś w odpowiednim do tego stroju miejscu. Ale jak każde zdjęcie takie jest wszędzie to już nie za smacznie wygląda dla mnie..
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń