poniedziałek, 30 grudnia 2019

NIE PODDAWAJ SIĘ!!!

   Haker ukradł mi główne konto na Instagramie na którym było ponad 70tys obserwujących. Po tym miałam zamiar odpuścić sobie ten temat, ale stwierdziłam rozkręcam nowe konto, przecież nie zaczynam typowo od nowa, lata pracy, nauka, doświadczenie zostają. Nie można się poddawać, bo coś nie wyszło. Trzeba działać i walczyć o swoje mimo, że czasami jest ciężko czy się nie udało, raz wychodzi raz nie. Warto próbować, inni sukces odnoszą szybko inni potrzebują 10lat a nawet więcej, aż znajdą to swoje Coś. 
Z porażek należy wyciągać lekcje, ale nie można się załamywać czy zniechęcać. Dzisiaj napiszę wam jakimi zasadami kieruję się ja, na koniec podam wam linki do kont osób od których się uczę i słucham ich systematycznie. 

                                                           Zasady jakimi kieruję się 

1. Nie marnuję czasu, uczę się, ćwiczę, spędzam czas aktywnie-ze znajomymi spacery itd., a nie imprezy. 

2. Nie tracę pieniędzy na głupoty, to co mam inwestuję np. kupuje książki z których się uczę, sprzęt na którym pracuję i zarabiam. Kupuję tylko to co jest mi potrzebne, jestem oszczędna.

3. Zdrowie jest najważniejsze mając je można wszystko, więc zdrowo się odżywiam, ćwiczę, nie imprezuję ani nie mam nałogów. 

4. Czytam książki, telewizji nie oglądam praktycznie wcale, dla mnie to strata czasu która nic dobrego nie wnosi w moje życie. 

5. Mam czas na odpoczynek, dla siebie i innych.

6. Otaczam się osobami które mnie motywują, uczą. Bezinteresownymi, gdy jest dobrze, ale też są jak jest źle. Pasożytom już dziękuję, nie potrzebne mi osoby które są gdy czegoś potrzebują.  

7. Analizuję dokładnie wszystko. 

8. Nawet jak coś nie wyjdzie, nie odpuszczam bo wiem, że na wszystko potrzeba czasu i dużego wysiłku oraz wyrzeczeń. 

9. Gdy coś postanowię to tak długo walczę, aż uda mi się to osiągnąć. 

10. Działam w wielu dziedzinach, ale biorę tylko takie pod uwagę w których czuję się pewnie. 

11. Nie sugeruję się zyskiem, robię to co kocham, a pieniądze będą z czasem. 

    Nie ma co się martwić jak coś nie wyszło, opcji i możliwości jest bardzo dużo. Prędzej czy później się uda, trzeba w to wierzyć, pracować. Być pewnym siebie i robić to co się lubi najbardziej z zaangażowaniem, wtedy sukces pewny. Jednak nie żyjcie tylko pracą, miejcie czas! 

  W 2020roku życzę wam:
 - dużo zdrowia, dbajcie o siebie
- czasu, abyście nie zapominali o sobie i bliskich
- wytrwałości i kreatywności 
- wielu sukcesów 
- oraz wszystkiego co sobie wymarzycie 
                                Nie poddawaj się! Wierzę w Ciebie i wiem, że Ci się uda!  

Polecam te konta:
,,sukces.pl,,
,,Dla Pieniędzy,,
,,Maciej Wieczorek,,
,,Przeciętny Człowiek,,



27 komentarzy:

  1. Bardzo cenne wskazówki i podziwiam Cię za wytrwałość. Mi chyba nie chciałoby się odbudowywać takiego dużego konta po hakerskim ataku, odpuściłabym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zdarzają się te kradzieże kont :( coś nad czym tak długo pracowałaś ktoś zabiera i już :( dobrze, że się nie poddałaś, podziwiam, bo ja chyba bym odpuściła :)
    pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Straszne, taką kradzież, tyle włożonej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Pieniędzy bardzo lubię i oglądam regularnie, Przeciętny Człowiek też znam ale rzadziej oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w nowym roku, cele i działania, które wypisałaś, szybko przyniosą korzyści :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo wytrwałości w pracy nad sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnymi zasadami kierujesz się w życiu i trzymaj tak dalej!
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2020!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję tego nieprzyjemnego incydentu, trzymam kciuki za nowe konto!
    Zasady, którymi się kierujesz są naprawdę piękne :) Pomyślności w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tez haker kiedyś ukradł konto ale udalo mi sie je odzyskać. Musiałam do instagramie wysłać zdjęcie z napisanym kodem od nich na kartce. Życzę dużo radości w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :)
    Też nie oglądam telewizji, bo nie w niej nic interesującego. :)
    A z tym kontem na Instagramie, widziałam, że kilka osób miało takie sytuacje i pisało z tym do Instagrama. Może to coś da?

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego na nowy 2020. Dużo szczęścia, radości przede wszystkim zdrowia! Trzymam kciuki i mam nadzieję, że wszystko się uda i ułoży! :)
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahhh, przygody z IG... skąd Ja to znam. I choć moje konto obserwowało kilkaset osób do dnia dzisiejszego nie mogę się pogodzić, z jego stratą.

    Najważniejsze kochana by się nie poddawać, to hasło przewodnie, którymi powinniśmy kierować się w życiu! Życzę samej pomyślności w roku 2020.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że ci się włamał ale konto można odzyskać a w życiu nie cofnie się niczego nie podawaj się masz rację to mi się podoba ty taką jaką jesteś

    OdpowiedzUsuń