poniedziałek, 29 lipca 2019

Kolorowe żakiety z Shein

   Na moim blogu pojawiają się różne stylizacje, najczęściej eleganckie gdzie dominuje czarny kolor. Jednak mamy lato, więc postanowiłam przygotować następne letnie stylizacje w innych kolorach i wzorach. 
  Zatem gdy przeglądałam stronę Shein i zastanawiałam się co by tu wybrać...padło na kolorowe żakiety. Pierwszy jaki mi się spodobał był niebieski z czarnym i żółtym akcentem. Spodobał mi się wzór, jest bardzo oryginalny-wesoły, pomyślałam idealny na lato. Moja opinia o nim jest bardzo dobra, jestem zadowolona z tego  wyboru. Blezer jest cienki, czyli na taką pogodę jako dodatek w sam raz. Ładnie się prezentuje, dodaje stylizacji uroku, wygodny-idealny dla fanów żakietów i letniej elegancji. Jak zawsze wybrałam rozmiar XS. 
   Drugi-imitacja skóry węża, widziałam takie buty, torebki...ale nie żakiety i to mnie przekonało aby wybrać akurat ten. Wzór jest fantastyczny, oryginalny, niebanalny, pasuje do czarnych albo czerwonych sukienek, ja akurat połączyłam go ciemną sukienką, dzięki temu stylizacja nie  jest mroczna, tylko blezer dodaje letniego akcentu, razem prezentuje się ciekawie. Jest grubszy od niebieskiego, więc na sierpniowe wieczory w sam raz. Z tego wyboru również jestem zadowolona i szczerze mogę wam polecić. 
    
Linki:

Shein -  http://bit.ly/2ZOw6lF
Niebieski żakiet - http://bit.ly/2OaSFjJ
Żakiet z imitacją skóry węża - http://bit.ly/2OaT2L9

  Kod rabatowy - Q3Patrycja15 otrzymacie 15% zniżki na zakupy w Shein.



 

17 komentarzy:

  1. Niebieski żakiet jest obłędny! :) Super, bardzo mi się podobają.
    Poklikane.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co widziałam w sklepach to wiele rzeczy teraz jest w imitacji skóry węża. Ciekawe ile ta moda się utrzyma. :D
    rebellek.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten niebieski żakiet jest mega! Nie dość że mój kolor to jeszcze świetnie się prezentuje!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę jednokolorowe żakiety lub z małym dodatkiem kolorystycznym

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy zakiet skradl moje serducho- slicznie wygladasz!
    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się w tym roku też przerzuciłam z ulubionej czerni i granatów na kolor i kwieciste sukienki. Fajne te żakiety. Bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się bardzo ta pierwsza marynarka :) Jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanka motywów zwierzęcych, ale u Ciebie sprawdzają się doskonale

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza marynarka bardziej mi się spodobała, druga moim zdaniem wygląda trochę babciowato :/ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne! Szukam wlasnie nowych pomysłów i chyba właśnie trafiłam. Dzieki wielkie! Całościowo znalazłam kilka fajnych inspiracji. Rzuć okiem: https://wassyl.pl/pol_m_ODZIEZ-SPORTOWA_Legginsy-213.html Co myslisz? Wybrałabyś coś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny dodatek:) Też stawiam na żakiety i często je ubieram;) Mam tak sprawdzony sklep https://www.fashion4.pl jeżeli chodzi o zakupy ciuchów.

    OdpowiedzUsuń