niedziela, 27 stycznia 2019

Suknie z Ever Pretty 2

   Druga część o sukienkach ze sklepu https://www.ever-pretty.com/us/ Pierwsza jaką wam zaprezentowałam była niebieska rozkloszowana, druga jaką wam pokażę jest szaro-srebrna z motywem niebieskim. 
  Znajdziecie tam wiele ślicznych sukienek:
 Suknie wieczorowe 
- Letnie sukienki 
- Suknie Boho 
- Zestawy 
- Koronkowe
- Koktajlowe 
- Cekinowe
- Małe czarne 
- Imprezowe
- Wieczorowe
- Na 16 urodziny 
- Dyplomowe
- Casualowe 
- Maxi
 - Suknie Ślubne 
- Według kolorów 

      Bogaty wybór kolorów oraz fasonów, każda z was z pewnością znajdzie coś dla siebie. Sukienki są bardzo dobrej jakości w świetnych cenach. Idealne na studniówki, bale karnawałowe, wesela, spotkania z przyjaciółmi. 
    
 * Szaro-srebra z niebieskim akcentem - spodobała mi się od razu gdy ją zobaczyłam, wygląda jak  z bajki więc, jak planujecie jechać na sesję zdjęciową ta sukienka jest idealna! Śliczna kreacja z abstrakcyjnym wzorem: srebrnym motywem i niebieskimi kwiatami, dekolt w sam raz nie za mały nie za duży; na ramiączkach nie ma obawy, że się zsunie; sukienka jest podszyta i umacniana w popiersiu czyli nie trzeba do niej zakładać biustonosza; w tyłu zamek zakłada - zdejmuje się ją bardzo szybko. W tej kreacji na pewno zrobicie wrażenie, nie da się w niej przejść niezauważoną! 
Uwielbiam ją w tańcu cudownie wygląda spódnica jest rozkloszowana i podczas obrotów faluje - możecie to zobaczyć w moim nowym filmie na vlogu.  

     Jestem zadowolona z zakupów, sklep trafia na moją listę ,,ulubione,,. Polecam i zapraszam na zakupy. 

Linki: 

Sukienka - Szaro- srebrna  
Sklep - https://www.ever-pretty.com/us/
Blog - https://www.ever-pretty.com/blog/ 

Mój Vlog - Czarownica Patrycja   




19 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka, choć ja wolę krótsze :) też często kupuję z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajna ta sukienka widzę ja latem z lekkimi sandałkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała styliazcja wygląda dobrze, ale zmieniłbym tylko buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka.
    Podobają mi się takie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje do ciebie bardzo ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sukienka. Lubię ten sklep. Pozdrawiam kochana!
    https://ascardisis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa i niespotykana sukienka. Mam w sobie coś wyjątkowego, a Ty wyglądasz w niej pięknie.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    https://livetourevel.blogspot.com/2019/01/make-up-vs-no-make-up.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka super się prezentuje :D Nie dość, że ma bardzo ładny kolor to dodatkowo jest również oryginalna :D Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten kolor, świetnie w nim wyglądasz! Jednak myślę, że można bardziej dopasować sukienkę do Twojej figury. Według mnie potrzebujesz krawcowej :) Wtedy będziesz wyglądać jeszcze piękniej!

    Pozdrawiam znad kubka gorącej czekolady,
    Basia - autorka bloga MADEMOISELLE

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka 😍
    Pasuje do Twojej urody 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne sukienki tam mają!!!
    obseruje

    OdpowiedzUsuń