niedziela, 21 października 2018

SZTUCZNE futra są sexy 2

   Druga część mojego nowego cyklu o Sztucznych futerkach, ma na celu uświadamianie, że kupowanie naturalnych jest złe. Przez fanaberie pustych laleczek cierpią niewinne zwierzęta. W tych wpisach pokazuje, że sztuczne są tak samo eleganckie. W dzisiejszym wpisie dwie kolejne propozycje. 

                                                           Sztuczne futerka Shein 

* Pierwsze - pomarańczowo - biało - czarne. 
Eleganckie, bardzo wygodne Sztuczne futro. Idealne dla każdej babeczki, w każdym wieku. Jest bardzo ciepłe w sam raz na jesień i początek zimy. Podobają mi się jego kolory. Rozmiary od XS do L. Polecam zakup :)

Link -  SHEIN Faux Fur Color Block Coat  
Numer -  search ID:560453

* Drugie - szare z futerkowym dołem 
To jest takie inne niż wszystkie, ponieważ jedynie dół jest futerkowy. Jednak postanowiłam je tutaj dodać, żakiety czy kurtki też są z naturalnym futerkiem więc ja prezentuję sztuczny zamiennik, a żakiecik jest śliczny. 

Link - SHEIN Faux Fur Ham Suede Coat  
Numer -  search ID:565389

    Z kodem Patrycja15 otrzymacie 15 % zniżki na zakupy w Shein 

  To dopiero druga część mojego cyklu SZTUCZNE futerka są sexy, z pewnością będzie więcej. 
W tych wpisach chcę pokazać, że sztuczne są tak samo ładne oraz nie powinniśmy godzić się, aby w XXI w tak strasznych warunkach żyły zwierzęta i były zabijane na futra które wcale nie są potrzebne, jest wiele innych opcji... 















                           Jak wam się podobają moje propozycje ?? Lubicie sztuczne futerka ? 


40 komentarzy:

  1. Ja osobiście nie lubię futer ale Ty wyglądasz w nich bardzo ładnie! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię sztuczne futerał, eko skórę itd. Nie toleruje tego jak ktoś zabija zwierzęta po co aby później je nosić na sobie. Przykre. Popieram twoja akcję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię futer. Jednym akcent na jaki mogę się zgodzić to akcent sztucznego futerka w kapturze kurtki lub w rękawach. Z Twoich propozycji druga najbardziej mi się podoba. Aczkolwiek będąc szczera, czerwona sukienka jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam futerka i na prawdę ostatnio mam fioła na punkcie ich <3 Zgadzam się z Tobą bo na prawdę nie widzę różnicy między prawdziwym a sztucznym.

    OdpowiedzUsuń
  5. To szare jest nawet fajne! Super stylizacje!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za futrami nie przepadam, ale to pierwsze jest całkiem ladne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To szare bardzo mi się podoba. Sztuczne futra są dużo lepsze od tych naturalnych z biednych zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naturalne Nie, sztuczne Tak oczywiście jeśli ktoś lubi ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię sztuczne futerka;) W szczególności podobają mi się takie jakby ocieplacze futerkowe;)

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sztuczne futra, teraz wyglądają jak naturalne, a nie krzywdzimy zwierząt!
    To pierwsze mi się bardzo podoba, prawie identyczne były w zeszłym sezonie w Stradivariusie! Cudne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia.
    Ładne jest to szare

    OdpowiedzUsuń
  12. Naturalnym futrom mówię stanowcze NIE!
    Nawiązując do tematu, jest taki program telewizyjny, w którym są ukazane kobiety wyższych sfer... w jednym z odcinków występowała dziewczyna, handlująca naturalnymi futrami, nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że musiała zabić królika na mięso... z żalu i bezsilności nie była tego w stanie zrobić, w konsekwencji rozpłakała się i odmówiła wykonania zadania... Głupie zależności, dające do myślenia jak niektórzy są puści.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiem jak można nosić naturalne futra... zgadzam się z tobą

      Usuń
    2. Przyjdzie mróz minus 20 st C to będziesz sama szukać kożucha czy futra naturalnego ew puchówki, Autorko.

      Usuń
  13. Jestem ogromną przeciwniczką naturalnych futer - również dodałam kiedyś wpis na blogu na ten temat :) Nie wyobrażam sobie, jak próżne muszą być osoby, które w ten sposób przykładają się do cierpienia zwierząt :(

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo dlatego prowadzę ten cykl o sztucznych futerkach

      Usuń
  14. Ale z drugiej strony sztuczne futra się nie rozłożą :( Włoski duszą ryby w rzekach podobno.



    Pozdrawiam serdecznie, zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupszej wypowiedzi dawno nie czytałam, jest takie coś jak utylizacja śmieci.. znasz może ??

      Usuń
    2. A utylizacja śmieci odbywa się bez użycia energii i bezpyłowo, twoim zdaniem? ? ? A co z gigantycznym procentem śmieci, w tym tworzyw sztucznych, które zalegaja w środowisku, bo nie sa posortowane? ?
      Twoje ulubione "futra" z azji z plastiku to bomby ekologiczne które pozostawisz w środowisku przyszłym pokoleniom i zwierzetom, które będą skazane na życie w zaśmieconym m. in. przez Ciebie środowisku.
      I kto jest tu głupi, proszę szanownej Autorki ? ? ?

      Usuń
  15. Ogólnie nie przepadam za futrami. A naturalnych futer jestem przeciwniczką.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam sztuczne futra, aczkolwiek jestem przeciwnikiem tych naturalnych. Stylizacje świetne, z futerkiem Ci do twarzy!
    zazolscgesla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopisz do swojego wpisu, że sztuczne futra to produkt ropopochodny zalegający w środowisku setki lat po czasie uzytkowania. Tak będzie uczciwie i zgodnie z prawdą.
    Chyba nie bardzo sie orientujesz w procesach przerobu ropy naftowej i produkcji sztucznych tworzyw, prawda?
    No ale za to na pewno sie orientujesz w promowaniu azjatyckich ciuchów z plastiku. Każdy "orze jak może".

    OdpowiedzUsuń
  18. Sztuczne futra, tak promowane przez ciebie, sa tak samo "sexy" jak sztuczne dmuchane lalki dla erotomanów, szanowna Autorko.

    OdpowiedzUsuń