czwartek, 18 października 2018

Bags and Handbags - Nicole Lee

     Niedawno odkryłam świetny sklep z torebkami, bagażami, portfelami, plecakami itd. Bardzo spodobał mi się asortyment, znajdziecie tam wiele ciekawych rzeczy do wyboru.  Postanowiłam wybrać jedną dla siebie i wam zaprezentować ją jak i sklep. 
     Zdecydowałam się na model -  VDP12905-VDPnie żałuję tej decyzji. Jestem torebką zachwycona. Elegancka, stylowa, idealna do szkoły mieszczą się wszystkie moje nuty i niezbędne przedmioty. Polecam również na domówkę albo urodziny. Rewelacyjna jako dodatek do stylizacji, ale też jako prezent dla bliskiej osoby. Obdarowana kobieta na pewno będzie z niej zadowolona. 
    Podoba mi się obraz na niej, jest realistyczny i dokładny, co widać na moich zdjęciach. Przód ozdobiony cekinami, cyrkonami i nitami. Z tyłu kieszonka na zamek. W środku trzy kieszonki, wewnątrz przegroda do telefonu, breloczek do kluczy. Logo firmy w górnej jak i dolnej części torby. Na rączce znajduje się medalion. Pod spodem nity, dzięki temu jest stabilna.
Torba z ekoskóry wysokiej jakości. W zestawie mam regulowany pasek na ramię. 

Zalety sklepu Nicole Lee:

- Duży wybór produktów
- Bardzo dobra jakoś 
- Szybka wysyłka
-  Wyprzedaże 
- Przejrzysta strona 
- Program Lojalnościowy 
- Darmowa wymiana i zwroty 
- Wiele nowości 
- Oryginalne wzory 

   Mogłabym tak wymieniać długo, ale wypisałam najważniejsze cechy.  Jestem zadowolona z tego sklepu, dodaję go na moją listę ulubionych i szczerze wam mogę polecić zakupy. 

Linki: 

Sklep - https://nicolelee.pl/pl/
Torba - VDP12905-VDP

 KOD RABATOWY - NL25OFF 












43 komentarze:

  1. Prześlicznie prezentuje się ta torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torebka, sama z chęcią bym ją przygarnęła.

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zapraszam na stronę sklepu, znajdziesz na pewno coś dla siebie :)

      Usuń
  4. Darmowa wymiana to dzisiaj kluczowy czynnik wyboru, dobrze, że polecasz sklep z taką możliwością

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat ten model nie jest w moim stylu, ale chętnie odwiedzę ten sklep i poszukam tam czegoś odpowiedniego dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie niekoniecznie, chyba, że na dni lata, ale mojej córce powinna się spodobać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba raczej nie w moim guście, ale każdy ma swój styl i upodobania :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, ja lubię kolorowe rzeczy, ale zapraszam na stronę sklepu.

      Usuń
  8. Torebka de facto nie wpisuje się w mój styl, ale super, że jesteś z niej taka zadowolona! Wydaje się być dobrze wykonana, co jest ogromnym plusem :)

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękba ! Uwielbiam takie nietypowe, oryginalne rzeczy - jedyne w swoim rodzaju i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda interesująco, ale nie jest to jednak mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja teraz szukam odpowiedniej torby do wózka głębokiego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba ta torebka to nie nasz styl, ale całkiem fajnie prezentuje się przy tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka kompletnie nie jest w moim stylu, ale prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zupełnie nie w moim stylu, nie pokazałabym się na pewno z taką torebką ale szanuję że komuś może się podobać:) Do tej stylizacji mega pasuje!

    http://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaglądalam na stronę sklepu i bardzo spodobał mi się jeden plecaków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupełnie nie mój styl, ale wydaje się być porządnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zerknęłam na stronę sklepu i faktycznie wygląda ciekawie :) Akurat torebka, którą wybrałaś, nie jest w moim guście, ale spodobały mi się tam inne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba dość oryginalna, niestety nie w moim stylu, ale wygląda na dobrze wykonaną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie od jakiegoś czasu szukam torebki, która będzie wygodna, ale też pomieści wszystkie książki i duperele do szkoły, których naprawdę potrafi być sporo, więc na pewno zajrzę na tę stronę!


    http://xxlacigale.blogspot.com/2018/10/back-to-sunny-days.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka jest piekna!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna torebka, bardzo wyjątkowy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa oryginalna torebka, tylko ja nie.lubie jak.jest tyle przegrodzie

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! Torebka mega!!
    Zapraszam i do siebie.

    OdpowiedzUsuń