poniedziałek, 13 sierpnia 2018

SZTUCZNE futra są sexy...

     Jest to dla mnie bardzo ważny wpis, ponieważ kocham zwierzęta i nie mogę patrzeć jak cierpią. Jakiś czas temu oglądałam filmik, w którym było pokazane jak torturowane są zwierzęta na futra. 
W roku 2017 poruszyłam ten temat na swoim blogu., jednak w 2018 postanowiłam zrobić cykl poświęcony temu problemowi. 

                                               NIE KUPUJCIE NATURALNYCH FUTER!!!

     Pomyślcie jak byście się czyli gdyby was obdzierano ze skóry! Widzieliście jak poniżane, torturowane są lisy, norki i wiele innych biednych stworzeń ? A może sami macie swoich pupili w domu, zgodzilibyście się aby ktoś zrobił z nich kurtkę? NA PEWNO NIE!!! Więc nie zamawiajcie tych rzeczy przecież mamy na rynku wiele pięknych sztucznych futerek, płaszczy. Duży wybór każda z pewnością znajdzie coś ślicznego dla siebie. 
      Osobiście lubię futerka- SZTUCZNE, nigdy nie założyłam i nigdy nie założę naturalnego. Moje jest ze sklepu Shein znajdziecie tam wiele cudownych kurtek itd. Wybrane przeze mnie jest wygodne, stylowe oraz pasuje do wielu stylizacji. Podobają mi się kolory tego futerka, długość jest idealna - nie lubię jak mi plecy marzną. Świetne na zimę. Z pewnością idealna propozycja zamiast naturalnego. Jeżeli tak jak ja lubicie futerka to kupujcie sztuczne, naprawdę pomyślcie o tych biednych stworzeniach one cierpią przez kogoś fanaberię a możemy zmieniać świat na lepsze. 
Noszenie naturalnych futer pokazuje jedynie próżność, chciwość oraz brak sumienia dla innych istot. 
      W dzisiejszym wpisie pokaże wam ciekawą stylizację z moim futerkiem - elegancko z klasą. 
             
                                                                   STYLIZACJA 

 - futerko Shein 
- spódnica Shein
- bluzka (kupiłam w podstawówce więc nie pamiętam już) 
 
Z kodem Patrycja15 otrzymacie zniżkę 15 % na zakupy w sklepie Shein 

     Spódnica jest bardzo wygodna, świetnie się prezentuje z resztą ubrań. Korona na dole dodaje seksapilu, dzięki niej ciuch nie jest zwyczajny. Całość wygląda rewelacyjnie, jeżeli chcecie mieć taką to zapraszam do sklepu Shein po spódnicę oraz futerko. Znajdziecie tam wiele ładnych ubrań. 
    


                                                            PODSUMOWANIE 

    To jest pierwszy post z mojego nowego cyklu SZTUCZNE futra są sexy... niebawem będą pojawiać się kolejne. Chcę wam pokazać, że można wyglądać cudownie w sztucznych futerkach, kurtkach czy płaszczach, nie trzeba kupować naturalnego. 

               Lubicie futerka ? Wolicie kurtki ? Jak wam się podoba moja stylizacja ? 

   Jeżeli zaciekawił was wpis - udostępnij ... im więcej osób zainteresuje się problemem znęcania się nad zwierzętami na futra tym mniej ich zginie!

53 komentarze:

  1. Nie rozumiem, jak ludzie mogą nosić prawdziwe futra... Mnie brzydzą nawet te sztuczne.
    Do twarzy Ci w tym ubiorze :)
    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja podoba mi się, ma w sobie coś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie noszę prawdziwych futer. Sztucznych zresztą też nie, ale Tobie ta stylizacja pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja także nie mogłabym założyć naturalnego futra, ale sztuczne to co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie kochana wyglądasz :)
    Jestem podobnego zdania, futra tylko z włosia sztucznego.
    Liczę, że kiedyś zaprzestanie się produkowania naturalnych futer...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz - jeżeli chodzi o futra, to u mnie również wygrywają sztuczne.

    https://natkaopowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie samo podejście, nie rozumiem jak mozna nosić naturalne futra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że sztuczne! 👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie sztuczne wyglądają świetnie, nie rozumiem sensu w kupowaniu naturalnych futer 🙈🙄😢

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie jestem przeciwko kupowania naturalnych futerek i uważam, że ich sprzedaż powinna zostać zakazana. Ja sama jestem zwolenniczką kurtek, choć chciałabym posiadać kamizelkę imitującą futerko :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym bardzo aby wprowadzono zakaz, najlepiej w wszystkich krajach. Jednak zanim do tego dojdzie, my również możemy pomóc, ja np stworzyłam cykl na blogu o sztucznych futrach to jest pierwszy post ale będzie więcej.

      Usuń
  11. Zgadzam sie, cierpienie zwierzat nie jest tego warte :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie miałam takiego futerka i jakoś mnie do tego nie ciągnie. Tobie natomiast bardzo pasuje:)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sztuczne nie znaczy gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam prawdziwe jak i sztuczne , ogolnie kocham furta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję dokładnie ze zrozumieniem przeczytać wpis!!!!

      Usuń
  15. Sztuczne futro jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy bym nie ubrałabym prawdziwego futra, szkoda mi tych zwierząt, które cierpią za to aby ludzie mogli się przyodziać. Ja jestem przeciwna skórze i futra z zwierząt! Ładne futerko ja również lubię te, ale oczywiście sztuczne, nigdy prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w ogóle nie lubię futerek ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się to futerko, a ty w nim fantastycznie wyglądasz. Zdecydowani wolę sztuczne, ponieważ do ich powstania nie skrzywdzono zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem ciekawe to futerko, buty rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tez z cala pewnoscia nigdy nie zaloze prawdziwego futra, gdyz ogolnie nie przepadam za nimi;p
    ty w nim wygladasz bejecznie! jestes przepiekna dziewczyna ;)

    nowy post! https://justemsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie lubie futer :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow bardzo oryginalne to futro *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mądrze napisane! Cieszę się, że ten niezwykle ważny temat jest coraz częściej poruszany. Wiele osób na świecie nie zdaje sobie sprawy, jak bardzo cierpią zwierzęta hodowane na futra i wspiera ten zbrodniczy przemysł. Jeśli komuś podobają się futra, ma przecież możliwość noszenia tych sztucznych, niewyprodukowanych kosztem cierpienia zwierząt. Ja osobiście nie założyłabym nawet sztucznego futra, chociaż muszę przyznać, że Twoja stylizacja bardzo mi się podoba. Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam.

    Mój blogFanpagePasjonaci

    OdpowiedzUsuń
  24. Też kocham zwierzęta i nie rozumiem jak można tak je krzywdzić... Ale no są tacy co noszą i nie przestaną i nic na to poradzić niestety nie możemy...
    A przecież sztuczne futra mogą wyglądać jak naturalne!
    Ja osobiście nie lubię futer, ale Ty wyglądasz w nim genialnie :)
    Super stylizacja!
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia i bardzo fajna stylizacja! Ja ogólnie nie przepadam za futrami pod rządną postacią, aczkolwiek lepsze są sztuczne niż naturalne ;) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna stylizacja. Sztuczne futra są lepsze od naturalnych, bo zwierzęta nie muszą ginąć :) A bluzka rzeczywiście piękna. Gdybym się gdzieś na taką w sklepie natknęła, to z pewnością wezmę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahahahahaha
    Byznes sie kręci, prawda?
    Azjatycka stronka z tandetą to dobry partner byznesowy, prawda?
    Sztuczne futra sa tak samo seksowne jak twoja plastikowa zabawka zamiast prawdziwego faceta.

    OdpowiedzUsuń