niedziela, 5 sierpnia 2018

Mistero Milano - lakiery hybrydowe

      Miłośniczki manicure hybrydowego zgłaszajcie się, mam dla was coś ciekawego, idealnego na lato. 
                                                               Nowości  

    W ofercie sklepu Mistero Milano pojawiły się nowe kolory. Kolekcja SUN- KISSED COLORS sprawia, że poczujecie się jak na egzotycznych wakacjach. W asortymencie znajdziecie najbardziej modne odcienie tego lata, które cudownie się prezentują z letnimi stylizacjami. 

                                                             Baza PEEL OFF

      Baza Peel Off  nie wymaga utwardzenia w lampie UV/LED. Wiele szybciej zrobicie manicure i łatwiej usuniecie. Nie trzeba używać pilnika ani acetonu. 

Aplikacja  z bazą Peel Off 

1. Oczyść dokładnie płytkę paznokcia. Nie matowimy. 
2. Odtłuść paznokcie. 
3. Nałóż warstwę bazy i odczekaj minutę, po tym nałóż kolejną i czekaj, aż wyschnie. Dalej postępuj  standardowo.  

                                                                Podsumowanie 

     Zrobienie manicure hybrydowego nie jest, aż tak trudne jak się wydaje - kwestia wprawy. 
Bardzo lubię Mistero Milano mam już z tej firmy kilka lakierów, lampę, bazy i topy,  jest tam  duży wybór kolorów, na tej stronie znajdziecie wszystko co potrzebne do wykonania hybryd, są tam również akcesoria - narzędzia, pilniki itd. Zapraszam do odwiedzin sklepu. 
Mistero Milano

Lubicie manicure hybrydowy ? Kupowałyście w Mistero Milano ? Jakie kolory lubicie najbardziej ?





40 komentarzy:

  1. lubię Mistero Milano i nawet mam już bazę peel-off! W ofercie mają mnóstwo pięknych i dobrze napigmentowanych kolorów, także warto się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tych lakierach, muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ta markę maja dużo naturalnych ładnych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam sporo o tej firmie, jednak ja cały czas stawiam na neonail :) Chyba mój ulubieniec!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie uzywalam jeszcze lakierow z tej firmy:)
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze lakierów z tej firmy ;) Ale świetny post :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny post, też nie używałam, chociaż lubię lakiery

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze tych lakierów. Nie słyszałam nawet o nich :) ale prezentują się obiecująco. Jeszcze widzę dużo pozytywnych komentarzy. Chyba się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze o nich nie słyszałam ale być może się skuszę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tych lakierach, ale mnie zaciekawiły :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post! nigdy jeszcze nie próbowałam lakierów tej firmy, ale na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że choć robię hybrydy to nigdy nie słyszałam o tej firmie. Mam swoje z neonail, ale ostatnio zaczynają mnie denerwować, bo zdarza im się nie zaschnąć i później jak nakładam hard top to się kolor przenosi na pędzelek...

    Zapraszam również do mnie! -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że nie kojarzę tej firmy, ale bardzo mnie zainteresowała. Kolorki mają świetne.
    Ja zazwyczaj używam lakierów z Semilaca, Neess i Shield. W planach mam jeszcze kupić Pierre Rene, ale chętnie wypróbuję też innych.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham hybrydy. Z pewnością wypróbuję 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ile cudownych kolorków, aż mi się mieni w oczach! <3
    Jestem zakochana w lakierach hybrydowych miłością prawdziwą, długotrwałą :D
    Z chęcią przejrzę ofertę stronki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja pierwszy raz słyszę o tej firmie ale chętnie wypróbuję :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. W takich momentach ubolewam nad tym, że dostałam uczulenia na hybrydy :c
    P.S. po miniaturce myślałam, że post jest o jakimś napoju w puszce :D
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pije napojów w puszce bo są niezdrowe i mają za dużo cukru, ale w sklepie nie widziałam puszki z nakrętką.

      Usuń
  18. Muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakiery hybrydowe uwielbiam wręcz kocham! Przeważnie używam tych z Semilaca ale warto poznać też coś nowego! Super post :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń