czwartek, 28 czerwca 2018

Bonprix - ubrania na każdą kieszeń

      Z firmą Bonprix jestem związana już od 6 lat. Pierwsze zakupy zrobiłam tam w 1 klasie liceum, bardzo spodobał mi się komplet - żakiet + legginsy, dobrałam do tego wtedy niebieską koszulę i tenisówki w czachy. Od tamtej pory kupiłam  również wiele sukienek, żakietów itd. 
    Ubrania zamawiała dla mnie mama, ponieważ ja byłam niepełnoletnia. W tamtym czasie jak i teraz jestem zadowolona z tych rzeczy, są świetnej jakości to mnie z pewnością zachęciło do kolejnych zakupów i kolejnych. Innym atutem są rewelacyjne ceny, często w sklepie znajdziemy przeceny, jest duży wybór dla kobiet, mężczyzn jak i dzieci. W asortymencie oprócz ubrań,butów znajdują się torebki, dodatki oraz bielizna. Ważny aspekt nie tylko dla mnie - szeroka rozmiarówka... od 32 do 56 ubrań i butów - od 36 do 43. Mój rozmiar ubrań - 32/34 oraz butów - 36  więc wiele rzeczy znajduję tak dla siebie. Kto nie jest pewny jaki zamówić, zawsze pod produktem jest tabela rozmiarów. 
Rzeczy które kupiłam 6 lat temu mam do teraz, kolor nie wyblakł, a żakiet i legginsy nie zmechaciły się. 
     Jednak tym razem prezentuje wam 3 różne sukienki i szare czółenka. Pięknie się prezentują. Czerwona i niebieska idealnie pasują na uroczystości rodzinne czy pracy w biurze, natomiast różową na piknik z przyjaciółmi, spacer z chłopakiem. Wybierzcie same które są w waszym stylu. 

* Jasnoróżowa sukienka neoprenowa -  Śliczna, bardzo wygodna sukienka, prezentuje się cudownie, lekko rozkloszowana na dole. Jest bardzo wygodna z pewnością będzie to jedna z moich ulubionych. Zakładam ją na spacery z chłopakiem i wypady rodzinne, czuję się w niech swobodnie. Cena - 80 zł.  
Kup tutaj - Sukienka Bonprix - Jasnoróżowa neoprenowa






* Czerwona sukienka midi z koronką - klasa, szyk i seksapil w jednym. Elegancka kreacja idealnie pasuje do szarych czółenek. Jest bardzo wygodna , dopasowana do mojej figury dzięki czemu prezentuje się fenomenalnie. Cena 80 zł.
 Kup tutaj -  Sukienka czerwona - Bonprix
 







 * Niebieska sukienka z ozdobą - Wybrałam ją ponieważ, spodobała mi się ozdoba pod biustem oraz rękawy z koronki.  Fason kreacji jest dodatkowym atutem. Bardzo wygodna, idealna do pracy czy piątkowy wieczór, a nawet wesela. Cena - 80 zł.
Kup tutaj - Sukienki Bonprix 
 
 

 * Czółenka - Mam dużo czarnych butów, więc tym razem postanowiłam wybrać szare aby było inaczej i muszę przyznać, że był to bardzo dobry wybór. Pięknie pasują do moich wszystkich kreacji, są wygodne, obcas jest niski więc nogi z pewnością nie będą boleć. Cena - 60 zł. 
Kup tutaj - Czółenka Bonprix 
 

      W sumie za 300 zł możemy mieć 3 sukienki i buty na różne okazje, moim zdaniem to świetna oferta. Ubrania są bardzo dobrej jakości w  rewelacyjnych cenach. Sprawdźcie ofertę sklepu na pewno znajdziecie coś dla siebie. 

 Jak wam się podobają sukienki ? Kupowałyście kiedyś w Bonprixie ? Co myślicie o butach?

80 komentarzy:

  1. Ta pierwsza sukienka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje.. pierwsza wpadła mi w oko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza sukienka cudo!
    https://gosiajozwiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia jak wyśnione! Takie trochę magiczne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie o to mi chodziło. Ale dużo nauki jeszcze przede mną z tym programem.

      Usuń
  5. Bardzo lubię zamawiać na tej stronie ubrania, są świetnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same cudowności! <3 mi najbardziej podoba się ta pudrowa sukienka w kwiaty <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ubrania od tej marki. Świetne propozycje przedstawiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wręcz uwielbiam ten sklep! Piękne sukienki, moje serce skradła ta czerwona :)
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. super są te sukienki! bardzo ładnie wyglądasz :)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Swojego czasu BonPrixowe gazetki dość często trafiały do mojej skrzynki, ale chyba nigdy nie skorzystałem z ich oferty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie robiłam tam zakupów ale muszę to zmienić 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię bonprix - mają świetną jakoś, za nie duże pieniądze. Sukienka różowa super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie kupowałam ciuchów w tym sklepie, ale ta 1 sukienka wpadła mi w oko najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super figura! Najbardziej przypadła mi do gustu ta pierwsza dukienka, w której ślicznie wyglądasz :D
    idont-bite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię tą firmę, mają naprawdę fajne ciuchy, ale ja mam problem z rozmiarówką;/ Nigdy nie wiem jaki rozmiar będzie na mnie pasował;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te sukienki :) tez lubię Bonprix

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ta czerwona sukienka, chociaż w niebieskiej także wyglądasz fantastycznie. Nie miałam pojęcia, że na Bonprix można znaleźć takie perełki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Fantastyczne (dosłownie) zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również często robię u nich zakupy i zawsze jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie miałam okazji zamawiać nic z tej strony, ale tyle już o niej słyszałam, że chyba już najwyższa pora ^^ Czerwona sukienka piękna, wyglądasz w niej fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie się składa, bo ja również jestem już długo związana z firmą Bonprix i praktycznie wszystkie ciuchy które mam, są z ich strony. :) Z tych wszystkich rzeczy które przedstawiłaś najbardziej spodobała mi się czerwona sukienka. Świetnie w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie miałam okazji tam kupować ale w najbliższym czasie przejrzę co mają do zaoferowania. Bardzo fajne zdjęcia, szczególnie pierwszy zestaw wprowadza wręcz magiczny nastrój, masz bardzo ciekawy typ urody zatem wszystko wygląda naprawdę zjawiskowo :)
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo mi miło, że się podobają dużo nad tymi zdjęciami pracowałam.

      Usuń
  23. Bardzo lubię ich ubrania! Uważam, że w drugiej sukience wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta firma ma ciekawy asortyment

    https://iamemilia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie kochana wyglądasz we wszystkich sukieneczkach! :)
    Ciekawa obróbka zdjęć, wprowadziłaś trochę magicznego klimatu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie miałam okazji używać ubrań tej firmy, ale bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  27. ja kiedys duzo rzeczy zamawialam z tego sklepu, ale juz od kilku dobrych lat nic od nich nie kupowalam. sukenki sa swietne :)

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia. Ja nigdy nie zamawiałam nic z tej strony. Jak byłam mniejsza ti pamiętam, że co kwartał chyba przychodził nam magazyn i zawsze uwielbiałam go oglądać.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. tę firmę znam już od dawna, moja mama dostawała katalogi i bardzo dużo zamawiała! Nawet nie wiedziałam, że jeszcze istnieje! Pieknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nadal i mają jeszcze więcej ciekawych propozycji niż kiedyś 😊

      Usuń
  30. Cudownie wyglądasz w tych sukienkach!
    Najbardziej spodobała mi się ta pierwsza :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie kreacje są piękne.
    Dużo o firmie słyszałam, ale nigdy nie miałam okazji robić zakupów.

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. W czarnej i czerwonej sukience najbardiej podobały mi sie zdjęcia <3
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia! Bardzo ładne rzeczy :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne sukienki :) Podoba mi się klimat zdjęć, jest taki tajemniczy.
    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak, daj znać u mnie. Pozdrawiam ;)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Super ubrania, dopasowane do Ciebie. Bardzo ciekawe zdjęcia, przykuwają uwagę. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, sukienka jest prześliczna! Nigdy nie byłam przekonana do tej strony ale taką sukienkę sama chętnie bym kupiła :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. To 2 zdjęcie jest boskie <3! Najbardziej podoba mi się ta 1 sukienka

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsza sukienka 👌 idealna. Uwielbiam takie wzory. Buty świetne 😘 Lubie ich ubrania
    Pozdrawiam
    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Najbardziej podoba mi się czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jejku
    jak Ty pięknie wyglądasz :O
    najbardziej podoba mi się sukienka nr 1 ^^
    świetne zdjęcia :3 podoba mi się ten efekt rozmycia;)
    zapraszam na nowy wpis ♥
    nasurka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń