środa, 20 października 2021

Stylowa stylizacja na jesień 2021 - Bonprix

 Niestety lato się już skończyło i należy szukać jesiennych stylizacji. Jeżeli ktoś jeszcze nie przygotował się na chłodne miesiące, to chętnie podpowiem, co wybrać. Osoby, które mnie znają oraz obserwują z pewnością zauważyły, że uwielbiam czarny kolor. Przeważnie w tej barwie wybieram ubrania i dodatki. Następnym moim ''przyzwyczajeniem'' jest kupowanie rzeczy z bonprixu. Jestem związana z tym sklepem od liceum. Jakość produktów jest bardzo dobra, zamówienia są szybko dostarczane i zgodnie z wytycznymi, ceny atrakcyjne.

Elegancka czarna stylizacja

 Najpierw do koszyka dodałam Top z koronką czarną Must-have, ponieważ spodobał mi się krój. Poza tym lubię ubrania z koronką. Moją uwagę przyciągnęła ''ozdoba'' wokół szyi. Stwierdziłam, że bluzka jest seksowna i z pewnością zrobi wrażenie. Będę mogła do niej założyć spódnicę ołówkową lub dopasowane legginsy. Jesienią można ubrać do niej np. żakiet, wdzianko, płaszczyk. Sprawdzi się na randkę, spacer, spotkanie rodzinne oraz imprezę. Jedna rzecz na wiele okazji. Top z koronką jest wykonany w 95% z poliestru i w 5% z elastanu. Dostępny w rozmiarze 32/34 i 48/50. Oczywiście w bonprixie znajdziecie jeszcze inne interesujące propozycje.

 Do topu postanowiłam zamówić legginsy z połyskującą powłoką. Kiedyś miałam podobną rzecz, więc uznałam, że znowu chcę takie mieć. Lubię dopasowane legginsy, które podkreślają sylwetkę. Można je ubrać na imprezę ze znajomymi, na koncert, na randkę, rodzinny obiad. Pasować będą do eleganckiej koszuli, casualowej bluzki, bluzy z kapturem, topu z koronką. Możliwości jest bardzo dużo. Zaletą ich jest, że ładnie się układają, ale nie opinają i nie krępują ruchów. Bardzo dobrze się w nich czuję. Myślę, że to będzie jedna z moich ulubionych rzeczy.

 Potrzebowałam dużej, pojemnej torby, więc do listy dodałam torebkę shopper czarną. Moją uwagę ''zwrócił'' złoty łańcuszek. Podobają mi się akcesoria ze złotymi akcentami. Torba jest pikowana. Zawiera dwie wsuwane kieszenie oraz wewnętrzną kieszeń z zamkiem. Sprawdzi się na wyjazdy, sesje zdjęciowe, do pracy lub szkoły. Jestem zadowolona z mojej decyzji.






Linki:

Topy bonprix

Top wybrany przeze mnie 

Legginsy 

Torebki bonprix

Torebka wybrana przeze mnie

 

6 komentarzy:

  1. Ja widziałam ostatnio na Bon Prix piękny sweter. Chyba go sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja :) Troszkę mroczna, ale bardzo pasuje Ci ten styl!
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te skórzane legginsy, więcej skóry!

    OdpowiedzUsuń