środa, 14 kwietnia 2021

Jakie można kupić dobre produkty do 50 zł?

  W ankiecie, którą przygotowałam na Instagramie uznaliście, że powinnam dodawać jeden post dziennie, więc będę planować dzień tak, żeby każdego dnia opublikować ciekawostki. Dzisiaj przygotowałam dla was listę produktów, które warto mieć do 50 zł. Zapraszam do lektury i życzę miłych zakupów.

PS. Kupując z mojego polecenia zapłacicie mniej! 

Maść konopna na bóle stawów i mięśni

 Maść skutecznie niweluje ból. Krem nie powoduje podrażnień ani zaczerwienień. Produkt: nie brudzi ubrań, skóra po zastosowaniu nie lepi się, szybko się wchłania. Maść konopna zawiera:

- olej z konopi, który jest bogaty w witaminy A, B1, B2, B6, C, E, zawiera również egzogenne kwasy tłuszczowe, fitynę, kwas kanabidiolowy oraz substancje mineralne, 

- miętę pieprzową,

- olejek eukaliptusowy - ma właściwości grzybobójcze, bakteriobójcze, przeciwbólowe, przeciwskurczowe i inne, 

- mentol - uśmierza ból, sprawia, że skóra nie swędzi, ma działania chłodzące. 

 Maść można stosować od 3 do 5 razy dziennie. 

KLIK - maść konopna 

 Pomadka konopna do ust regeneracyjna 

Propozycja idealna po zimie, gdy dużo osób ma spierzchnięte i zniszczone usta. Pomadka regeneruje, nawilża, zmiękcza podrażnione wargi. Jeżeli będziesz ją stosować, to pozbędziesz się uczucia swędzenia oraz podrażnienia. Produkt zawiera D-pantenol ß-karoten D-pantenol, prowitaminę B5, olej konopny bogaty w: witaminy A, B1, B2, B6, C i E, kwas octowy, kwas fitynowy. W składzie kosmetyku są także minerały np. wapń, fosfor, żelazo, magnez, cynk, krzem, platyna, sód i inne. 

KLIK - pomadka konopna


Orientana naturalny krem do twarzy drzewo migdałowe i kurkuma 

 Krem można stosować codziennie rano oraz wieczorem. Ma działania odżywcze, regeneracyjne, nawilżające, odżywiające i ujędrniające. Po stosowaniu skóra stanie się miękka oraz promienna. Produkt jest na bazie masła shea. Zawiera ekstrakt z kurkumy, olejek z drzewa sandałowego, witaminy E i C. Kosmetyk ma zapach orientu i jest gęsty, dzięki temu bardziej wydajny. Krem idealny dla ciebie, gdy masz cerę normalną. 

KLIK - krem do twarzy

Orientana ajuerwedyjska odżywka do włosów imbir i trawa cytrynowa

 Odżywka do włosów naturalna stworzona na bazie roślin indyjskich wzmacnia włosy, nadaje im połysk, zapewnia świeży wygląd. Jeżeli masz problemy z wypadaniem włosów, to jest propozycja dla CIEBIE. Odżywka zapobiega wypadaniu włosów i sprawia, że będą lśniące i zdrowe. 

KLIK - odżywka do włosów 

Żelowa maska z glinką i węglem 

 Wysokiej jakości maska nawilża, wygładza i oczyszcza skórę. Stosując ją regularnie szybko można zauważyć efekty. Skład produktu jest interesujący zawiera on:

- białą glinkę, która jest bogata w krzemian glinu, aluminium, żelazo, potas, magnez, tytan, sód, wapń i glin. Ma działania łagodzące, odżywiające i ściągające. Polecana do cery delikatnej, wrażliwej, zmęczonej, ze zmarszczkami,

- aktywny węgiel - ten składnik dobrze oczyszcza skórę, ma działania bakteriobójcze, łagodzi stany zapalne, może niwelować przebarwienia, oczyszcza np. z zaskórników, w sam raz do cery tłustej, trądzikowej, zanieczyszczonej, 

-  olej migdałowy ma witaminy takie jak A, E, D, B, sole mineralne, proteiny, magnez, ma działania przeciwstarzeniowe, 

- maso shea - działa kojąco, wzmacniająco i antybakteryjnie, jest często wykorzystywany do produkcji kosmetyków do cery tłustej, wrażliwej, przesuszonej, dojrzałej, również zawiera witaminy. 

Jeden produkt, a tyle korzyści. Z pewnością weź go pod uwagę, gdy szukasz dobrego produktu do twarzy w korzystnej cenie. 

KLIK - maska żelowa cena regularna - 49,00 zł...cena dla was z mojego polecenia - 46,50 zł. 

Podsumowanie 

 Mam nadzieję, że podobają wam się produkty. Przygotowując tę listę sugerowałam się waszymi komentarzami i wiadomościami, jakie od was otrzymałam. Zapraszam do subskrybowania bloga! Będzie dużo ciekawych propozycji, porad dla osób z mniejszym, jak i większym budżetem. Kto mnie obserwuje od początku wie, że udzielam porad, jak zarabiać w sieci. Ten temat też będzie kontynuowany.

15 komentarzy:

  1. Szczególnie zainteresowała mnie żelowa maska do twarzy i odżywka do włosów. Chętnie wypróbuję oba te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wypróbuję produkt do włosów, ponieważ już trochę o nim słyszałam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    https://freck-lens.blogspot.com/2021/04/reality.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ciekawe produkty. Warto zainteresować się nimi bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałam się odżywką do włosów, imbirowych nut jeszcze nie próbowałam, kosmetyk chętnie podsunę córce pod rozwagę, może się jej przydać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska żelowa również przykuła moją uwagę. Muszę rozważyć jej zakup. Dziękuję za możliwość tańszych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pomadka konopna mnie kusi. W ogóle można nawet do 20 zł kupić dobry produkt do pielęgnacji z czystym, dobrym składem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tej odżywki do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam o produktach z konopi, ale nigdy ich nie stosowałam, a dzięki temu, ze ceny są atrakcyjne może się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń