czwartek, 11 czerwca 2020

Jak zacząć działać na Maxmodels?

  Biorąc pod uwagę ilość pytań związanych z rozpoczęciem pracy na Maxmodels bądź internecie, postanowiłam napisać ten post i pokazać jak ja zaczynałam.

Zaczynamy na Maxmodels 

 Jeżeli chce się spróbować swoich sił w modelingu czy fotomodelingu, to warto zacząć od tego typu serwisów. Zarejestrować się mogą osoby niepełnoletnie, ale muszą mieć wtedy zgodę od rodzica.
O czym należy pamiętać?

- Zdjęcia muszą być na początku chociaż średniej jakości, nie selfie itp. Oczywiście mogą być z telefonu, ale najlepiej jak robi je, na przykład koleżanka. Natomiast jak chce się mieć bardzo dobry start warto zapłacić fotografowi i mieć najlepszej jakości zdjęcia.
W moim przypadku wyglądało to troszkę inaczej, gdyż ja sama jestem fotografem od 10 lat i mam miejsca, aby robić sobie autoportrety.

- Tak jak na początku napisałam...nie dodawać selfie.
- Nie liczyć od razu na duże zarobki. Na początku TFP jak już ma się trochę pojęcia i doświadczenia przed aparatem. TFP to nie jest sesja za darmo, tylko wymiana i każda ze stron powinna mieć z tego korzyść, na przykład rozbudowa portfolio lub fotografowie wysyłają takie zdjęcia na konkursy, natomiast modelka może się nimi promować.

- Moim zdaniem omijać akty itp. Zauważyłam, że dużo marek wybiera dziewczyny do kampanii które mają głównie portrety i zdjęcia fashion. A biorąc pod uwagę, że działam w tym już 3 lata to wnioski mogę wyciągnąć i wydać obiektywną opinię.

- Weryfikować oferty! Niestety jest dużo pseudo-fotografów. Podają się za kogoś kim rzeczywistości nie są. Trzeba uważać. W tym celu warto poprosić o fb, recenzje a na sesje jechać z koleżanką lub inną bliską osobą.

- Nie wysyłać żadnych filmików. Oj ile ja to już dostałam ofert ,,kastingów,, których warunkiem było najpierw przesłanie filmiku, a następnie okazywało się to oszustwem. Na samym początku działalności dostałam takie ostrzeżenie żeby nie czytać tego nawet, dlatego teraz ja przekazuję to dalej.

- Trzeba mieć na siebie pomysł. Określ czy wolisz portrety, mroczne, bajkowe, fashion itp.

 To podstawowe zasady. Najważniejsze to dokładnie, czytać i sprawdzać. Szanować się wzajemnie i podchodzić profesjonalnie. Jak widzę, że oferta jest ściemą od razu usuwam, ale jak profil zweryfikowany to i tak zawsze odpisuję.

Moje portfolio - https://www.maxmodels.pl/modelka-patrycja979.html

13 komentarzy:

  1. O, nie wiedziałam w ogóle, że coś takiego istnieje...Przydatne osobom, które próbują sił w modelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę chyba sama spróbuję. Sądzisz że trzeba mieć duże doświadczenie czy raczej to wszystko przyjdzie z czasem ?
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba mieć dużego doświadczenia. Śmiało możesz próbować.

      Usuń
  3. Niestety, ja już jestem za stara do takiej aktywności, ale post chętnie podeślę córce, może ją zainteresować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym wieku można, są dziewczyny nawet w wieku 50+

      Usuń
  4. Dobre rady dla początkujących. Dobrze, że piszesz o oszustach i innych zagrożeniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, opisuje to co sama doświadczyłam. Tylko od początku wszystko dokładnie sprawdzam i weryfikuję, dlatego radzę t robić innym.

      Usuń
  5. Ooo fajna sprawa, pooglądam sobie Twoje portfolio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś tam miałam konto ale pisali do mnie dziwni ludzie i wole współpracować ze sprawdzonymi fotografami

    OdpowiedzUsuń
  7. Modeling nie dla mnie, ale Ty masz super predyspozycje :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne fotki. Ja jakoś nie umiem pozować do zdjęć, więc bym się nie nadawała.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje zdjęcia są bardzo ładne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń