niedziela, 22 marca 2020

Sukienka na wiosnę z Bonprixu

   Dzisiaj moja kolejna propozycja na wiosenne dni. Licząc, że szybko wszystko wróci do normy i będzie można jeździć do kawiarni, na spotkania itd. 
  Tym razem wybrałam kolorową sukienkę. Spodobały mi się kwiaty na niej.  Ma żywe kolory, prezentuje się ciekawie. Rozmiar idealnie dopasowany do mnie, czuję się w niej bardzo dobrze. 
Nie krępuje ruchów, więc można chodzić cały dzień. 
Cena jest bardzo atrakcyjna, tylko 54,99 złotych. Dostępne rozmiary 32/34 oraz 36/38. 
Po kliknięciu w link zobaczycie zdjęcia sukienki, pod nimi: tabelę rozmiarów, opinie i komentarze klientów.  
    Bonprix to mój ulubiony sklep, w którym chętnie robię zakupy, dlatego polecam go i wam.  
Dzisiaj krótko na temat, zapraszam was na stronę sklepu. 

                                                                           Linki:

Kolorowa sukienka-żeby przejść do sklepu kliknij
Sklep- https://www.bonprix.pl/

7 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka. Powiem szczerze, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie, ale już się zapoznałam i na pewno coś u nich zamówię ;>

    surykatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje ci niesamowicie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci w niej! Ja wolę mniej dopasowane fasony. :)
    Dużo zdrówka!
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka mega ! obyśmy mogły wyjść jka najszybciej ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z każdej perspektywy prezentuje się inaczej ze względu na oryginalny wzór!

    OdpowiedzUsuń