czwartek, 6 lutego 2020

Wypełnianie ankiet

   Zauważyliście na pewno wiele ogłoszeń na portalach typu olx.pl czy grupach na Facebooku, że często szukają chętnych osób do wypełniania ankiet, wymyślając wiele sumy jakie można na tym zarobić. Oczywiście jest to nie prawdą, że na ankietach zarobicie 1000zł. 
   Można na tym dorobić, wiem to po sobie ponieważ ja również wypełniam ankiety, ale najwięcej udało mi się otrzymać 200zł na miesiąc, a czasami wybierałam bon na zakupy. Nagrody są różne i nie musi to być przelew bankowy.  
Moim zdaniem warto się tym zająć, dla mnie to jest hobby i sposób na spędzanie wolnego czasu, jednocześnie zarabiając. Ciekawa opcja dla młodzieży-dodatkowe kieszonkowe, rencistów itp. każdy może dołączyć do programu.
Podoba mi się to, że mogę wydać opinię na dany temat i zostaje ona uwzględniona. Ankiety są na różne tematy. 

Strony z których ja korzystam i wypłacałam:

1.Opinie.pl - szybka prosta rejestracja, wystarczy potwierdzić konto przez e-mail. Następnie wypełnić cały kwestionariusz i czekać na pierwsze ankiety. Polecam sprawdzać - nie zawsze przychodzą powiadomienia. Po lewej stronie panelu macie wszystkie badania dla was dostępne, natomiast po prawej nagrody jakie możecie wybrać za zebrane punkty. Warto być aktywnym!
Link -  https://rejestracja.opinie.pl/zapros.htm?u=76656658

2. Badanie opinii.pl - tak samo jak w poprzedni, trzeba potwierdzić rejestrację i wypełnić kwestionariusz po czym można zbierać punkty z badań. 
Link - https://panel.badanie-opinii.pl/user/recommend/token/f2339e1de212bc1edfaf11dc274946c21b9058fd/ 

  Na początek przedstawiłam wam dwie pewne strony na których można dostać nagrody za zebrane punkty. Najczęściej jednak wybieram przelewy i postanowiłam opisać strony które są bezpieczne i wypłacalne. 

         Co myślicie? Ciekawy sposób na kieszonkowe, albo dodatkowe kilka zł lub bon?   

14 komentarzy:

  1. W sumie fajna opcja na dorobienie paru groszy i chyba nie zajmuje zbyt wiele czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankieta zajmuje od 5 do 15 minut, zależy jaka długa.

      Usuń
  2. Fajny pomysł, muszę też spróbować. Namówiłaś mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, ze nie mąż tego dużo pieniędzy to uważam, ze to fajna opcja na dorobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie korzystałam z takich serwisów. Jakoś nie mam do nich przekonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka moich sprawdzonych i tylko tych się trzymam, a wypłat miałam już dość dużo.

      Usuń
  5. Nie słyszałam o tym sposobie dorabiania sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, ze niektóre systemy potrafią też nominować do badań jako "tajemniczy klient" i to już lepsza kasa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też takie, ale ja mam jedynie ankiety przez internet.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń