czwartek, 30 stycznia 2020

UWAŻAJ NA OSZUSTÓW I ZŁODZIEI

    Ostrzegam i przedstawiam próby z jakimi ja się spotkałam - jak próbowano mnie oszukać, Napiszę o sposobach radzenia sobie z takimi cwaniakami. Zacznę od ,,cud zarobków,, na Facebooku i Instagramie, napiszę również o oszustwach na maxmodels. 

Facebook i Instagram: Zarabianie w internecie jest bardzo dobre, można się tutaj rozwijać, założyć sklep internetowy, pisać teksty, możliwości jest wiele, wystarczy mieć pomysł i chęci, ale są też minusy i zagrożenia. 
* Pierwszym niebezpieczeństwem są hakerzy którzy kradną konta, pieniądze, dane. Należy zabezpieczać hasła, mieć aktualny program antywirusowy. Osobiście moje dane zgrywam na dyski, a z komputera usuwam. 
* Fałszywe ogłoszenia o pracę, tutaj wyobraźnia ludzi mnie zaskakuje oraz tych co dają się oszukać. Uczciwa firma nie będzie do was na Instagramie pisać i prosić się o współpracę, po za tym te ,,ogłoszenia,, często są mało precyzyjne, nie ma żadnych szczegółów oraz warunków umowy i to od razu powinno dać do myślenia. Prawdziwe ogłoszenie o pracę czy współprace MA JASNO OKREŚLONE WARUNKI np.miałam współpracę z Nyx i miałam konkretnie napisane co mam zrobić, były dane firmy itp. 
Te ,,cud zarabianie,, często polega na braniu na siebie kredytów i zakładanie kont bankowych taki ,,pracodawca,, ma z was zysk oraz niestety dane. Inne kupowanie kosmetyków i odżywek oczywiście bez umowy, polega to na tym, że macie kupować to i sprzedawać, jeżeli wam się nie uda sprzedać to już każdy ma w poważaniu, nie wierzę w taki super zysk i obiecywanie 10tys na miesiąc za sprzedaż!
   Jeżeli chcecie zarabiać w Internecie trzeba uważać, ja osobiście lubię wypełniać ankiety, ale nie jest to dla mnie praca tylko hobby, zawsze sprawdzam firmę w której zakładam konto i obecnie mam kilka ulubionych sprawdzonych. 
Praca na Instagramie jedynie przez agencje z dobrą opinią, albo bezpośredni kontakt z reklamodawcą przez e-maila, gdzie otrzymuje potrzebne dane itp. 
   
    Maxmodels: Świetna strona dla osób które chcą podziałać w świecie modelingu, ale oprócz popularności, pięknych zdjęć, poznawania ciekawych ludzi, również są minusy.
*  Pseudofotografowie którzy namawiają młode dziewczyny do aktów. 
* Obiecywanie kariery, wielkich zarobków, ale musi wysłać swoje nagie zdjęcia-nigdy nie wysyła się zdjęć, a już tym bardziej rozbieranych!!!!
* Oferty do ,,konkursów,, polegających na wysłaniu filmów, najczęściej rozbieranych. 
* Wiadomości z podtekstem, czytajcie dokładnie, czasami od razu widać, że jest zagrożenie, niestety ja ich trochę dostaję i to są typu ,,jesteś bardzo ładna,chciałabyś się umówić??,,
* Brak referencji oraz chęci podania innych stron np. Facebooka, Instagrama, albo jak fotograf nie zgadza się na obecność innych osób, to jest podejrzane.
   
    Zagrożeń jest o wiele więcej, podałam najpopularniejsze i takie co przydarzają się również mnie. Zarabianie w Internecie jest dobre o ile pamięta się o bezpieczeństwie i korzysta z tego rozsądnie! 


14 komentarzy:

  1. Niestety, internet jest pełen różnych naciągaczy - i trzeba nieustannie mieć się na baczności, by nie paść ich ofiarą.

    OdpowiedzUsuń
  2. W internecie trzeba mieć wszystko na dystans i mimo że czasem wydaje się coś bardzo okazyjne to wcale nie przynosi benefitów:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż to ofert współpracy dostałam na zasadzie: wybierz co chcesz, przelej nam za wysyłkę rzeczy i paczka do Ciebie wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za ostrzeżenia. Faktycznie zagrożeń jest cała masa, trzeba wiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja z pierwszego zdjęcia jest świetna. Odnosząc się do tematu to bezpieczeństwo oraz środki ostrożności należy mieć zawsze na uwadze. W internecie jest dużo oszustów, a hakerzy to niestety odwieczny problem. Z samych danych raczej nikt nie może wziąć na nas kredytu, ponieważ po pierwsze potrzebny jest dowód tożsamości, a po drugie pesel.
    Banki tak samo mają swoje zabezpieczenia, więc to nie jest znowu takie proste jak mogłoby się wydawać. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno chwilówki to sprawdzają, a większość właśnie w takich firmach bierze kredyty

      Usuń
  6. Oj tak, w internecie trzeba wykazać się sporą ostrożnością.

    OdpowiedzUsuń
  7. Internet to doskonały kanał dla wszelkiej maści naciągaczy, z jednej strony otwartość ofiary, z drugiej tajemniczość prześladowcy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety trzeba uważać w tych czasach często na to..
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Póki co nie zarabiam w sieci :) nie ma takiej potrzeby. Ale mam juz plan na zarobki w połączeniu z Internetem w dalszej przyszłości. Wezmę pod uwagę Twoje doświadczenia i porady :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń