czwartek, 5 grudnia 2019

Nowości z Bonprixu

   Przygotowałam dla was nowe propozycje z Bonprixu. Na mojej liście znalazła się torebka, bluzka oraz biustonosze z bawełny organicznej. Kto czyta od początku i śledzi moje wpisy wie, że w tym sklepie kupuje już od bardzo dawna. Mam jeszcze ubrania i buty z przed 5-4 lat. Jakość produktów jest świetna. 
  Pierwszą wybrałam czarną bluzkę, szukałam idealnej, pasującej do moich spódnic. Elegancka, ciekawie się prezentuje. Spodobały mi się falbanki, dzięki temu nie jest zwyczajna. Do spodni jak i spódnicy, na wieczór-np. randkę, ale też do pracy i na spacer. Materiał delikatny, przyjemny w dotyku. Z tyłu zapięcie.  
Czarna bluzka  
  
    Następnie dodałam 2 biustonosze, biały i czarny, drugi do bluzki powyżej, a biały do stylizacji z poprzednich zamówień.   Na pewno nie raz je zamówię tylko w innych kolorach. Wreszcie znalazłam biustonosz dopasowany do siebie, nie jest za luźny, nie odstaje, dopasowana miseczka, odpinane,regulowane ramiączka. Dostałam w komplecie transparentne ramiączka. Duży wybór rozmiarów, oraz dokładna tabela.
Biustonosze 

   Biorąc pod uwagę, że mam tylko duże torby, albo małe kopertówki wieczorowe,postanowiłam wybrać coś pomiędzy. Trafiło na małą, lecz pojemną czarną torebkę, taką którą zabiorę na wypad do miasta, czy spacer, zabierając tylko co niezbędne bez noszenia wielkich toreb. 
Pasek jest regulowany, z przodu przekręcane zapięcie. Funkcjonalna, elegancka torebka idealna do moich stylizacji. Jeżeli szukacie ładnej torebki ta się sprawdzi. 
Torebka 

                      Linki tym razem macie pod opisami, zapraszam na zakupy i polecam.  


8 komentarzy:

  1. Ładnie leży biustonosz a torebka bd do wszystkiego pasowac !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie zaglądałam na Bonprix. Muszę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam, kiedy ostatnio zamówiłam coś z BP - chyba jak byłam w gimnazjum, czyli dobre 15 lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie biustonosze - w sumie zupełnie gładkie bardotki w podstawowych kolorach to jedyne modele, jakie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nigdy nic nie kupowałam z tej strony, jakos nie przemawiała do mnie, chociaż katalogi czasami oglądałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna torebka to obowiązkowy punkt kobiecej garderoby

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja :) Torebka uniwersalna i ponadczasowa, na pewno przyda się do wielu stylizacji. Muszę zajrzec do Bonprix.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, kredyt między osobami fizycznymi jest operacją finansową polegającą na pożyczaniu pieniędzy bezpośrednio od ludzi bez interwencji banku. Przez większość czasu odbywa się to w środowisku rodzinnym lub przyjaznym. Ale ostatnio możesz pożyczyć od nieznajomego. Jestem skłonny oferować pożyczki każdemu, kto ma możliwość spłaty kredytu bez obaw. Z niecierpliwością czekam na kontakt z tobą, jeśli naprawdę potrzebujesz kredytu i jeśli jest to dobra wola.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )

    OdpowiedzUsuń